Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 29 juni 2011, 23:34:40
Dat kan ik geloven. Heden voormiddag een deel rommel opgeruimd aan het huis van de oudste.

Je bent veel te goed voor deze wereld Mathieu.

Micmac

Morgen nog maar wat rondrijden, dan moet ik niet werken.

vyske

Die 38 graden gaat voolopig uitblijven hebben ze beloofd! Ik hoop het voor iedereen want 't was niet menselijk meer.
Vandaag werken en fitness vanavond... dinsdag was het er echt te warm voor!

jerryke

vandaag alles poetsen, want morgen gaan we de markt van Maastricht onveilig maken.....ben daar misschien al 10 jaar niet meer op geweest  :oops:

barabas

Citaat van: jerryke op 30 juni 2011, 11:11:35
vandaag alles poetsen, want morgen gaan we de markt van Maastricht onveilig maken.....ben daar misschien al 10 jaar niet meer op geweest  :oops:

Parkeer dan zeker niet fout of je hebt binnen de 5 minuten een boete, ik spreek van ondervinding!

jerryke

Citaat van: barabas op 30 juni 2011, 11:28:17
Citaat van: jerryke op 30 juni 2011, 11:11:35
vandaag alles poetsen, want morgen gaan we de markt van Maastricht onveilig maken.....ben daar misschien al 10 jaar niet meer op geweest  :oops:

Parkeer dan zeker niet fout of je hebt binnen de 5 minuten een boete, ik spreek van ondervinding!

neen wij nemen de bus, voor 1,50 euro ben ik op en af en de man die rijdt al gratis  ;D

Mathieu

Citaat van: Micmac op 30 juni 2011, 00:34:12
Citaat van: Mathieu op 29 juni 2011, 23:34:40
Dat kan ik geloven. Heden voormiddag een deel rommel opgeruimd aan het huis van de oudste.

Je bent veel te goed voor deze wereld Mathieu.


Vandaag de container helemaal gevuld en morgen zien we wel maar weer; En natuurlijk vanavond weer naar de fitnes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

nog wat stressen op het werk en dan thuis nog wat gaan stressen om de was en strijk erdoor te krijgen
want de kids gaan voor een weekje op vakantie in Duitsland vanaf zondag  :Tip-Hat:

Micmac

Citaat van: jerryke op 30 juni 2011, 12:35:56
Citaat van: barabas op 30 juni 2011, 11:28:17
Citaat van: jerryke op 30 juni 2011, 11:11:35
vandaag alles poetsen, want morgen gaan we de markt van Maastricht onveilig maken.....ben daar misschien al 10 jaar niet meer op geweest  :oops:

Parkeer dan zeker niet fout of je hebt binnen de 5 minuten een boete, ik spreek van ondervinding!

neen wij nemen de bus, voor 1,50 euro ben ik op en af en de man die rijdt al gratis  ;D

Slim bekeken.

jerryke

Citaat van: Micmac op  1 juli 2011, 21:00:06
Citaat van: jerryke op 30 juni 2011, 12:35:56
Citaat van: barabas op 30 juni 2011, 11:28:17
Citaat van: jerryke op 30 juni 2011, 11:11:35
vandaag alles poetsen, want morgen gaan we de markt van Maastricht onveilig maken.....ben daar misschien al 10 jaar niet meer op geweest  :oops:

Parkeer dan zeker niet fout of je hebt binnen de 5 minuten een boete, ik spreek van ondervinding!

neen wij nemen de bus, voor 1,50 euro ben ik op en af en de man die rijdt al gratis  ;D

Slim bekeken.

en voor herhaling vatbaar  ;D

Koter

Vandaag mijn pc binnen gedaan. Die sloeg op hol en er was niets meer mee aan te vangen. Gelukkig heeft de vrouw ook een pc en mag ik die gebruiken
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Een hoop gezaagd hout getransporteerd naar mijn schoonbroer in Hasselt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  2 juli 2011, 01:00:08
Een hoop gezaagd hout getransporteerd naar mijn schoonbroer in Hasselt.

ge moet niet zo ver rijden, laad het in het vervolg hier maar af  ;D

Mathieu

Vandaag naar de markt geweest in Eisden, al heel vroeg. Om 10.30 uur naar de begrafenis van een kamaraad geweest en nadien op bezoek bij onze heel ziek zijnde schoonzus en daar zag het niet goed uit.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Citaat van: jerryke op  2 juli 2011, 01:34:50
Citaat van: Mathieu op  2 juli 2011, 01:00:08
Een hoop gezaagd hout getransporteerd naar mijn schoonbroer in Hasselt.

ge moet niet zo ver rijden, laad het in het vervolg hier maar af  ;D

Gai zeit en rappe hey  :lachrol: