Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: catvys op 24 juni 2011, 10:47:39
Citaat van: catvys op 23 juni 2011, 10:37:57
Vanavond nog eens een echte vernissage van een fototentoonstelling meepikken
dankzij een vriend, met mijn kids en ma, die dat steeds leuker beginnen vinden;
fijn, weer wat kunst en cultuur opsnuiven, dat werkt altijd verrijkend  :a_thumbsup_20:

De vernissage van de tentoonstelling 'Insight' in het fotomuseum van A'pen, was echt de moeite.
Er hangen 320 werken over 4 verdiepingen, van 4 verschillende foto-kunstenaars over de innerlijke mens...
echt, soms heel pakkend, soms ontroerend, soms overweldigend; het raakt je sowieso en zeker
een aanrader om te bezoeken  :a_thumbsup_20:

Mijn kids hadden elke een vriend en vriendin mogen meenemen en al gauw bleek hun interesse
niet alleen uit te gaan naar de tentoonstelling... 't was daar over de deur wel Sinksefoor :Doh3:
't Heeft me daar weer een aardige duit gekost, maar als ik ze zo zien glunderen van plezier
en hoor gillen in die attracties, dan is me dat iedere euro waard.
Uiteraard zijn ze geëindigd met een volle zak oliebollen om 23u, wat dacht je  ;)

:Tasty: :Tasty:

vyske

hier si, smakkelijk!

[verwijderd door de beheerder]

jerryke

Citaat van: catvys op 24 juni 2011, 12:12:03
hier si, smakkelijk!

eens kijken waar in het weekend hier ergens kermis is  ;D

net gedaan met poetsen, alhoewel de rug vandaag niet meewil.....eerst effe de rug laten rusten en de benen wat hoger leggen, dan kersenvlaai maken  ;D ....dan frietjes snijden en voorbakken en dan een dikke ajuin fijnsnipperen voor bij de maatjes  :Tasty:

Koter

Eerst naar de bib en dan maar weer wat bij de dochter gaan werken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Voormiddag naar de bank en dan niets meer. Vanmiddag de belastingsbrief van de jongste naar mijn oudste broer brengen om in te vullen. En dan, indien hij het direct doet, samen met die van ons op de post smijten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Citaat van: Mathieu op 24 juni 2011, 13:42:37
Voormiddag naar de bank en dan niets meer. Vanmiddag de belastingsbrief van de jongste naar mijn oudste broer brengen om in te vullen. En dan, indien hij het direct doet, samen met die van ons op de post smijten.

das al lang binnen bij mij... maar 'k heb er nog niets van gehoord

Mathieu

Als je moet terug krijgen is het wachten lang natuurlijk. Maar hier is dat steeds bij betalen ( weten we wel op voorhand) en dus mag die zo lang mogelijk weg blijven. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Gewone zaterdagvoormiddag afgehandeld. En voor de rest niets meer vrees ik als ik buiten kijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Hier is de was er bijna door en om sebiet m'n zoon bij zijn papa gaan halen en dan smaen met kids naar verjaardagsfeestje van mijn stapvriendin; die bbq zal wel vervangen zijn door een gewoon etentje gezien het weertje buiten  :-\

B. De Vlaeminck

26 juni 2011, 12:32:47 #1735 Laatste wijziging: 26 juni 2011, 14:10:23 door B. De Vlaeminck
Vanavond naar het Ottertrotterfestival in Mechelen (gratis wereldfestival met muziek, theater, kinderanimatie, dansworkshops, eco-biomarkt, bazaar, fairtrade-bar en nog veel meer.) (http://ottertrotter.mechelen.be/ ) met enkele vriend(inn)en  ;).

[verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Vandaag alles hel rustig gedaan. Morgen begint de dag omstreeks 05.30 uur. En ik weet niet wanner die zal eindigen. Dus op voorhand rustig aan gedaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Goede middag. Van dinsdagmorgen 5.30 bezig en nu juist gestopt. Gisteren bij 38° in de schaduw lading moeten vast maken. Ben er een paar keer moeten bij gaan zitten omdat ik mottig werd van de warmte. Gisteren avond vertrokken met begeleiding van de polizei naar Antwerpen en deze voormiddag gelost.
Blij dat ik nu thuis ben.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Dat kan ik geloven. Heden voormiddag een deel rommel opgeruimd aan het huis van de oudste.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Koter op 29 juni 2011, 14:38:11
Goede middag. Van dinsdagmorgen 5.30 bezig en nu juist gestopt. Gisteren bij 38° in de schaduw lading moeten vast maken. Ben er een paar keer moeten bij gaan zitten omdat ik mottig werd van de warmte. Gisteren avond vertrokken met begeleiding van de polizei naar Antwerpen en deze voormiddag gelost.
Blij dat ik nu thuis ben.

Ook nog opletten dat er geen zweetdruppels in je ogen terechtkomen, die kunnen de ogen irriteren en zodoende word het wit van het oog rood van het bloed.