Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madame F

jo gistere misschien gewaarkt, mor vondoog waarde int cafe oont gewichte heffe

Fonske

da kan ni want ikke doen ni on sport

Madame F

hanee hedde gien pinte dan gedroenke

Fonske

mor en paor want ikke hem dost geleje vant waarke

Madame F

Citaat van: Fonske op 19 juni 2011, 20:01:03
mor en paor want ikke hem dost geleje vant waarke

welle das tog gewichte heffe

Fonske


Madame F

jojo zoe moette ge beginne he, met lichte gewichte

Mathieu

Fonske als je dat gewicht dikwijls opneemt dat doe je aan gewicht heffen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Maar ik doe daar niet meer aan mee, heb ik mijn jonge tijd veel te veel gewicht heffen gedaan.

Vandaag eerst één dame naar haar nicht gaan brengen. Dan twee andere dames oppikken en mee naar de winkel gaan, en alles terug thuis afleveren. Dan de tante oppikken en die naar Verviers terug brengen. Daar haar nieuwe salonkussens uitladen en placeren. De oude, zeker niet versleten kussens, terug mee naar huis nemen, stapelen in de garage en later zien wat er mee gaat gebeuren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Zeg thieu, zoude gij uwe nick niet beter veranderen in Taxi-thieu ipv ma-thieu? :autorijden:

Mathieu

Inderdaad Catje, maar het is nog niet gedaan. Morgenvroeg moet ik naar Schoten, en ik zou er moeten zijn om 11.00 uur, om tijdens de avonduren terug te komen. Dus ik ga vertrekken omstreeks 09.00 uur ( op hoop van zegen met de werken op de a-weg) en 's avonds maar zo laat mogelijk vertrekken. Dus zeker niet voor 20.00 uur. We zien wel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

22 juni 2011, 11:40:47 #1721 Laatste wijziging: 22 juni 2011, 15:49:27 door catvys
ohw, dat wordt filerijden! Moed Thieu, traag gaat ook  ;)
... ik moet die richting niet langer uit, maar heb er genoeg in de file gestaan!

vyske

Vanavond nog eens een echte vernissage van een fototentoonstelling meepikken
dankzij een vriend, met mijn kids en ma, die dat steeds leuker beginnen vinden;
fijn, weer wat kunst en cultuur opsnuiven, dat werkt altijd verrijkend  :a_thumbsup_20:

Mathieu

Citaat van: catvys op 22 juni 2011, 11:40:47
ohw, dat wordt filerijden! Moed Thieu, traag gaat ook  ;)
... ik moet die richting niet langer uit, maar heb er genoeg in de file gestaan!

En je mag het nu geloven of niet, wij hebben in het oprijden en terugkeren geen enkele file gehad. Wel hebben we tussen Tessenderlo en Herentals tegen een snelheid van ongeveer 50 per ,uur gerden. En 's avonds omstreeks 21.30 uur zou je zeggen is alles rustig. terug tegen die snelheid gereden over de volledige lengte van de werken. Dus thuis omstreeks 23.15 uur, bijna twee uur op 124 km, autoweg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Citaat van: catvys op 23 juni 2011, 10:37:57
Vanavond nog eens een echte vernissage van een fototentoonstelling meepikken
dankzij een vriend, met mijn kids en ma, die dat steeds leuker beginnen vinden;
fijn, weer wat kunst en cultuur opsnuiven, dat werkt altijd verrijkend  :a_thumbsup_20:

De vernissage van de tentoonstelling 'Insight' in het fotomuseum van A'pen, was echt de moeite.
Er hangen 320 werken over 4 verdiepingen, van 4 verschillende foto-kunstenaars over de innerlijke mens...
echt, soms heel pakkend, soms ontroerend, soms overweldigend; het raakt je sowieso en zeker
een aanrader om te bezoeken  :a_thumbsup_20:

Mijn kids hadden elke een vriend en vriendin mogen meenemen en al gauw bleek hun interesse
niet alleen uit te gaan naar de tentoonstelling... 't was daar over de deur wel Sinksefoor :Doh3:
't Heeft me daar weer een aardige duit gekost, maar als ik ze zo zien glunderen van plezier
en hoor gillen in die attracties, dan is me dat iedere euro waard.
Uiteraard zijn ze geëindigd met een volle zak oliebollen om 23u, wat dacht je  ;)