Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B. De Vlaeminck

Voor 't Vlaamse Kruis wat administratie doen en mij amuseren met m'n zoon.

gonzo the great

Ons voetbalabbonement betalen
Vooruit naar den Duvel

Mathieu

Van Anderlecht of wat Gonzo??? :lachrol: :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Voormiddag de tante naar haar zuster gebracht, en dan op bezoek bij zieke schoonzus. Naar de markt en dan naar huis om van avond lekker te gaan eten bij de dochter van de tante waar we de ene naar toe gebracht hebben vanmorgen :denken:.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

gonzo the great

Vooruit naar den Duvel

vyske

De Fred heeft ons net afgedroogd met het pokeren en toen hij terrein begon te verliezen, moest hij plots terug naar zijn hotel... jaja, zijn slinkse trucjes is hij nog niet kwijt  :10_1_20:

jerryke

Citaat van: catvys op 18 juni 2011, 20:49:03
De Fred heeft ons net afgedroogd met het pokeren en toen hij terrein begon te verliezen, moest hij plots terug naar zijn hotel... jaja, zijn slinkse trucjes is hij nog niet kwijt  :10_1_20:

ik ben blij dat het zo goed gaat met Fred  :4_1_201:

vyske

Buiten een enorme rigiditeit vandaag, ging het heel goed met hem...
en dan ben ik ook ineens gelukkig  :a_thumbsup_20:

vyske

Vandaag eerst wat strijken, dan half uurke zumba en aansluitend gaan stappen met m'n sportieve vriendin ergens tegen de nederlandse grens. Dat wordt weer gezellig bijtetteren en roddelen  8)
We gaan ook uitgewaaid worden zo te zien, maar een echte stapper laat zich door niets tegen houden  :10_1_20:

Mathieu

Citaat van: catvys op 18 juni 2011, 20:49:03
De Fred heeft ons net afgedroogd met het pokeren en toen hij terrein begon te verliezen, moest hij plots terug naar zijn hotel... jaja, zijn slinkse trucjes is hij nog niet kwijt  :10_1_20:


Heel blij te horen dat het zo goed met hem gaat, doe hem de groeten en houden zo zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag gewoon alles op ons laten afkomen, zonder vooraf iets te plannen. Want de vier eerst volgende dagen, zou ik feitelijk 48 uur per etmaal moeten hebben. Maar er dan wel direct aan toevoegen : eigen schuld, dikke bult. :denken: :denken: :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

Mijn huishouden, en fietsen en spelen met mijn zoon,
en administratie van 't Vlaamse Kruis.

Fonske


Madame F

Citaat van: Fonske op 19 juni 2011, 19:48:09
in den hof gewaarkt
das nie wor, keb a gezien int cafe oep de mert

Fonske