Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

hhhhmmmm vandaag wordt er gestreken, gelei gemaakt en een beetje opgeruimd.....vanavond een recept uitproberen van nasi wat ik gekregen heb, valt het niet mee maak ik het wel op de oude manier en seffens nog een rijstdessertje maken voor straks  ;D

Mathieu

Naar de winkel geweest, eerst met de fiets en dan voor de grotere hoeveelheid is Mia mee gegaan met de auto. Nu zit ik op mijn vertrouwde plaats en is zij aan het middageten bezig. Vanmiddag om 14.00 uur niet denken aan het feit dat we ons gisteren een uur hebben afgejakkerd in de fitnes, maar aan de vlaai en koek gaan zitten bij de tante van Mia ( deze tante is 7 maanden ouder van haar zelf en is de jongste zus van Mia haar moeder zaliger))
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Deze mogend naar markt in Herent en strak naar tandarts voor 6 maandelijkse controle en dan direkt naar voetpedicure.

Mathieu

Voetjes zijn door de mooie dame die onze voeten doet al gedaan op passeerde maandag. Vandaag afspraak gemaakt op het consulaat in Antwerpen voor onze overbuur en voor de rest laat ik de dag op ons afkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

gonzo the great

Niks,zit met ne jichtaanval. :embarassed:
Vooruit naar den Duvel

jerryke


vyske

Dat geloof ik; laat het dan maar snel terug warm worden voor Gonzo en gedaan jicht !

jerryke

morgen een tripje naar Scherpenheuvel.....ik zal voor jullie daar een kaarsje laten branden  ;D

vyske

Ikke niks te trippen, ikke moeten werken  :embarassed:

Mathieu

Naar de winkel geweest en toch weer iets vergeten en mijn mdame dan maar terug met de fiets, gelijk ik dat ook gedaan heb. Namiddag niet veel en vanavond naar de fitnes.

ps : Catje : er moet toch iemand zorgen dat het pensioen dat wij hebben kan betaald worden hé.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Citaat van: Mathieu op  9 juni 2011, 18:46:13
ps : Catje : er moet toch iemand zorgen dat het pensioen dat wij hebben kan betaald worden hé.

't is jullie allemaal van harte gegund  :a_thumbsup_20:

jerryke

straks de nieuwe maatjes proeven  :10_1_20:

Koter

Citaat van: jerryke op 10 juni 2011, 16:59:50
straks de nieuwe maatjes proeven  :10_1_20:

Laat maar horen hoe ze smaken.  :Koffie2520drinken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 10 juni 2011, 17:03:15
Citaat van: jerryke op 10 juni 2011, 16:59:50
straks de nieuwe maatjes proeven  :10_1_20:

Laat maar horen hoe ze smaken.  :Koffie2520drinken:


hééééééééééééééééééééééééééééél lekker, ze zijn ook iets dikker dan andere jaren  ;D

Mathieu

Als ze maar gesmaakt hebben.

Ik heb vandaag niets gedaan, juist tweemaal met de fiets weg geweest.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.