Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

gonzo the great

Een toerke maken met de kinderen
Vooruit naar den Duvel

Mathieu

Partytent van ongeveer 50 personen welke we gisteren gebruikt hebben terug afgebroken en mooi opgeplooid voor het volgende gebruik. De rest van de afwas was voor de dames en de afwasmachine en nu zitten we weer bij mekaar de rest van de drank te verorberen. Behalve ik dan, want alcohol is taboe.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Koter op  3 juni 2011, 10:34:27
Citaat van: jerryke op  3 juni 2011, 09:18:08
Ik heb al een rijsttaart in de oven staan..... seffens naar de dochter....dan aardbeien in diepvries doen voor gelei te maken, dan zal het wel middag zijn....middag maken voor ons en het achterkleinkindje, die heb ik trouwens net al ontbijt gegeven samen met ons....deze namiddag weet ik nog niet wat we gaan doen  ;D

Tip van de chef; Een terrasje met een lekkere Leffe.   :Beer-Chug:

is het ook geworden  ;D

jerryke

ik ben bezig aan 3 aardbeienvlaaien te bakken...deze namiddag even met de kleindochter winkelen en daarna nog eens genieten van de laatste dag mooi weer op een terrasje  :10_1_20:

Koter

Eet gij die vlaaien allemaal zelf op?   :scared2:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  4 juni 2011, 13:45:46
Eet gij die vlaaien allemaal zelf op?   :scared2:

neen  ;D .....daar krijg ik seffens hulp bij  :4_1_201:

Mathieu

Vanmorgen naar de wekelijkse markt om mijn vriendinnetje nog eens te zien. Dan nar mijn of onze zieke schoonzus en dan back home. Voor de rest de bloemen water gegeven die het nodig hadden en voor de rest binnen blijven. De termometer staat hier in de schaduw op 32°
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Voor elk van ons een heerlijke namiddag zou ik zeggen maar dan zonder water en daar ziet het hier zeker niet naar uit.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Vroeg in mijn bed kruipen. Morgen om 3 uur opstaan om naar Frankrijk te vertrekken met kraandelen. Ze gaan daar weer windmolens zetten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Inderdaad dan is het vroeg slapen. Ik zal aan je denken als ik vannacht naar de badkamer moet. Hou het veilig op heen en terugweg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Citaat van: Koter op  5 juni 2011, 18:46:59
Vroeg in mijn bed kruipen. Morgen om 3 uur opstaan om naar Frankrijk te vertrekken met kraandelen. Ze gaan daar weer windmolens zetten.

Je hebt zo te lezen, de eer te mogen meewerken aan een propere toekomst  :a_thumbsup_20:;
een behouden reis toegewenst  :bye_smiley:

jerryke

Citaat van: Koter op  5 juni 2011, 18:46:59
Vroeg in mijn bed kruipen. Morgen om 3 uur opstaan om naar Frankrijk te vertrekken met kraandelen. Ze gaan daar weer windmolens zetten.

kun je niet meer lopen dan  ;D ....goede reis en doe niets wat wij ook niet zouden doen  ;)

Mathieu

Vandaag weer mijn goed werk gedaan. Ons oudje( weduwnaar van 86 jaar, Nederlander) tegenover was zijn vreemdelingenpas ( EEG identiteitskaart of hoe noemt dat nu zo mooi) kwijt van woensdagnamiddag en hij voelde zich daar de vrijdag toch zo ellendig bij. Ging het tegen zijn zoon zeggen, wat daar het resultaat van was weet ik niet. Maar ik heb er vanmorgen dan maar voor gezorgd dat hij een andere kreeg en hij was toch zo gelukkig. Dus hij gelukkig en ik tevreden, wat moet dat méér zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De barmhartige samaritaan uithangen kan soms deugd doen.



vyske

Oudere mensen worden zo onzichtbaar in deze maatschappij;
daar heb je zeker een mooie geste mee gedaan mathieu  :a_thumbsup_20: