Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koter

Juist gestopt met werken bij de dochter. Ik voel mijn rug niet meer. Hopelijk is het morgen beter.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

Citaat van: Koter op 30 mei 2011, 18:46:31
Juist gestopt met werken bij de dochter. Ik voel mijn rug niet meer. Hopelijk is het morgen beter.

Ik vind dat je dochter je een rugmassage schuldig is en dan zal het wel snel beter gaan  ;)

Koter

Citaat van: catvys op 31 mei 2011, 10:50:32
Citaat van: Koter op 30 mei 2011, 18:46:31
Juist gestopt met werken bij de dochter. Ik voel mijn rug niet meer. Hopelijk is het morgen beter.

Ik vind dat je dochter je een rugmassage schuldig is en dan zal het wel snel beter gaan  ;)

Die heb ik van de vrouw gekregen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

aaah si, dat hoor ik graag  :a_thumbsup_20:

Mathieu

Juist terug van Keerbergen en wat er morgen op het programma staat weet ik gewoon niet, we wachten wel af.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

een ketel spaghettisaus voor de dochter maken, 2 gateaus voor morgen maken, babysitten deze voormiddag....deze namiddag een terrasje doen en daar tussen door even computeren  ;D

gonzo the great

Hoeveel uren zijn der bij u in 1 dag? :denken:
Vooruit naar den Duvel

jerryke

Citaat van: gonzo the great op  1 juni 2011, 14:19:16
Hoeveel uren zijn der bij u in 1 dag? :denken:

veel te weinig .....zo en nu vertrekken naar dat terrasje  ;D

Mathieu

Gelukkige mensen zou ik zeggen.

Ben vanmorgen met de fiets naar de bank geweest en toen ik buiten kwam stond madame er ook met de fiets. Dus zijn we naar de markt gerden in Msk en daar even rond gelopen ( was marktdag) En dan hebben we ons gezet op de parking van Café De Beurs en wie zat er plots naast ons : buurman en zoon. En je kan je wel indenken dat dat onderonsje lang geduurd heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

binnen een uurtje naar communiefeest gaan

Mathieu

Seffens effen op familiebezoek en dan vanmiddag naar het communiefeest van de kleindochter van mijn oudste broer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

Verder werken voor 't Vlaamse Kruis, bij een bevriende medewerkster van 't Vlaamse Kruis in de tuin genieten van 't mooi weer, en vanavond een terrasje op Sint-Anneke met een ex-collega.

janmettepet

Citaat van: Koter op 30 mei 2011, 18:46:31
Juist gestopt met werken bij de dochter. Ik voel mijn rug niet meer. Hopelijk is het morgen beter.
Gelukkig dat ge hem niet meer voelt, dan kan hij ook geen pijn doen  :denken:

jerryke

Ik heb al een rijsttaart in de oven staan..... seffens naar de dochter....dan aardbeien in diepvries doen voor gelei te maken, dan zal het wel middag zijn....middag maken voor ons en het achterkleinkindje, die heb ik trouwens net al ontbijt gegeven samen met ons....deze namiddag weet ik nog niet wat we gaan doen  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op  3 juni 2011, 09:18:08
Ik heb al een rijsttaart in de oven staan..... seffens naar de dochter....dan aardbeien in diepvries doen voor gelei te maken, dan zal het wel middag zijn....middag maken voor ons en het achterkleinkindje, die heb ik trouwens net al ontbijt gegeven samen met ons....deze namiddag weet ik nog niet wat we gaan doen  ;D

Tip van de chef; Een terrasje met een lekkere Leffe.   :Beer-Chug:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....