Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B. De Vlaeminck

17 mei 2011, 10:18:22 #1590 Laatste wijziging: 17 mei 2011, 10:31:10 door B. De Vlaeminck
Citaat van: Micmac op 16 mei 2011, 22:31:07
Citaat van: B. De Vlaeminck op 16 mei 2011, 10:42:41
Vandaag ga ik op cursus "Operationeel leidinggeven". In het eerste deel dat ik al volgde, vond men mij een vriendelijke leidinggevende, en ook tact- en respectvol. Zo ben ik. Dat werd bevestigd door de andere cursisten en de lesgever. Een collega wreef mij dat destijds aan: "Niet goed bezig," zei ze op dat vlak. Zij is zelf vrij streng met o.a. haar kinderen. Maar daar neem ik dus geen voorbeeld meer aan. Ook mijn "hiërarchische overste" vindt dat ik goed met mijn medewerkers moet samenwerken.


Het is een kwestie van zelf aanvoelen, doch de allertheid moet steeds aanwezig zijn en altijd in twee richtingen denken, maar ik wens je veel succes.
Dank je.  :) Volledig mee eens, MicMac.  :a_thumbsup_20: :) Een combinatie van zelfstandigheid en evenwicht, zou ik het ook nog kunnen omschrijven.

Mathieu

Citaat van: B. De Vlaeminck op 16 mei 2011, 10:42:41
Vandaag ga ik op cursus "Operationeel leidinggeven". In het eerste deel dat ik al volgde, vond men mij een vriendelijke leidinggevende, en ook tact- en respectvol. Zo ben ik. Dat werd bevestigd door de andere cursisten en de lesgever. Een collega wreef mij dat destijds aan: "Niet goed bezig," zei ze op dat vlak. Zij is zelf vrij streng met o.a. haar kinderen. Maar daar neem ik dus geen voorbeeld meer aan. Ook mijn "hiërarchische overste" vindt dat ik goed met mijn medewerkers moet samenwerken.


Denk er wel aan dat het volledig kan keren als er een nieuwe komt en deze met zijn nieuwe wind te voorschijn komt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

17 mei 2011, 19:55:10 #1592 Laatste wijziging: 18 mei 2011, 14:15:25 door B. De Vlaeminck
Citaat van: Mathieu op 17 mei 2011, 13:11:04
Citaat van: B. De Vlaeminck op 16 mei 2011, 10:42:41
Vandaag ga ik op cursus "Operationeel leidinggeven". In het eerste deel dat ik al volgde, vond men mij een vriendelijke leidinggevende, en ook tact- en respectvol. Zo ben ik. Dat werd bevestigd door de andere cursisten en de lesgever. Een collega wreef mij dat destijds aan: "Niet goed bezig," zei ze op dat vlak. Zij is zelf vrij streng met o.a. haar kinderen. Maar daar neem ik dus geen voorbeeld meer aan. Ook mijn "hiërarchische overste" vindt dat ik goed met mijn medewerkers moet samenwerken.


Denk er wel aan dat het volledig kan keren als er een nieuwe komt en deze met zijn nieuwe wind te voorschijn komt.

Dat kan wel zijn. Maar de deze zit vrij goed vastgebeiteld. Anderzijds verandert hij vanzelf al regelmatig van mening doordat hij de reputatie heeft met iedereen te willen goed staan. :-\ :) Maar ik probeer respect te tonen.
En inderdaad, "boven" hem is enkele jaren geleden iemand overgekomen van een grote, bekende international. Zijn baas zei destijds tegen hem: "I don't pay you to be a nice guy" :devil_whip:

jerryke

de voetbal (Kardinaalsbeker) nu volgen vanuit Deurne (terrein stabelino)  :hi_smiley:

Mathieu

... wat ik vandaag NIET gedaan heb : had een afspraak met iemend in het Genkse. En dit heb ik afgezegd en na een latere datum geplaatst. Daar is vanmiddag geen doorkomen aan, dus weg blijven als je niet wil meevieren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 18 mei 2011, 21:50:17
... wat ik vandaag NIET gedaan heb : had een afspraak met iemend in het Genkse. En dit heb ik afgezegd en na een latere datum geplaatst. Daar is vanmiddag geen doorkomen aan, dus weg blijven als je niet wil meevieren.
Of mee knokken :biggrinbounce:

B. De Vlaeminck

18 mei 2011, 22:23:06 #1596 Laatste wijziging: 18 mei 2011, 23:23:13 door B. De Vlaeminck
Citaat van: jerryke op 18 mei 2011, 15:56:24
de voetbal (Kardinaalsbeker) nu volgen vanuit Deurne (terrein Stabelino)
Op dat terrein heb ik nog gevoetbald :). Ik heb er vorige maand zelfs nog langs gefietst met een vriendin. :)

B. De Vlaeminck

Citaat van: Mathieu op 18 mei 2011, 21:50:17
... wat ik vandaag NIET gedaan heb : had een afspraak met iemend in het Genkse. En dit heb ik afgezegd en na een latere datum geplaatst. Daar is vanmiddag geen doorkomen aan, dus weg blijven als je niet wil meevieren.
Een kennis van me stond daar gisteren na de wedstrijd nog op 't veld. Ze bouwde een kampioensfeestje met de andere supporters. :)

speed

Naar belastingen voor papieren in te vullen. :-\

speed

Was daar weer plezant,er is bij mijn belastingen al paar jaren een probleem dat nog altijd terug komt en dat ik alle jaren laat veranderen en toch komt het terug,dus weer vier burelen gedaan en twee keer twee verdiepingen.

B. De Vlaeminck

Vanavond, na 't werk + boodschappen: gaan zwemmen met een vriend.

Koter

Seffens vertrekken naar Malaga, dus 2 weekends aan mijn been.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

gonzo the great

Citaat van: Koter op 19 mei 2011, 18:32:14
Seffens vertrekken naar Malaga, dus 2 weekends aan mijn been.
[/quote  ge hebt toch 2 benen Koter? :4_1_72:
Vooruit naar den Duvel

Koter

 
Ik kan natuurlijk ook zeggen aan mijn kl*ten, maar dan krijg ik misschien een ban.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Koter op 19 mei 2011, 18:56:31

Ik kan natuurlijk ook zeggen aan mijn kl*ten, maar dan krijg ik misschien een ban.

Zijn ze hier zo streng ???