Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En ik heb dat allemaal niet gelegd vandaag. Gazon gemaaid en heel veel nestjes gezien in de coniferen rond het onze, waar de vogeltjes op zitten te broeden. Dan de aanhangwagen naar het containerpark en leeg gemaakt. Auto gewassen en helemaal zuiver gemaakt van binnen want morgen komen er nieuwe matten in. En dan naar de fitnes moeten gaan maar gezien het bezoek dit afgezegd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

10 mei 2011, 11:33:55 #1576 Laatste wijziging: 11 mei 2011, 00:04:56 door catvys
Citaat van: jerryke op  9 mei 2011, 23:40:07
Citaat van: catvys op  9 mei 2011, 14:05:10
pijnkliniek? Zit je met problemen Jerryke?

de rug he Vyske, die moest ik nieuw kunnen kopen....op dit moment is het revalideren ( anders leren bewegen), als dat goed gaat mag ik de pijnstillers laten en dan gaan ze over op spuiten, die moet ik dan om de  een à twee maanden gaan halen.
Ben je al bij een osteopaat geweest?
Ik ken een hele goeie die zowat wonderen verricht.

jerryke

10 mei 2011, 11:56:53 #1577 Laatste wijziging: 14 mei 2011, 15:58:04 door jerryke
Citaat van: catvys op 10 mei 2011, 11:33:55
Citaat van: jerryke op  9 mei 2011, 23:40:07
Citaat van: catvys op  9 mei 2011, 14:05:10
pijnkliniek? Zit je met problemen Jerryke?

de rug he Vyske, die moest ik nieuw kunnen kopen....op dit moment is het revalideren ( anders leren bewegen), als dat goed gaat mag ik de pijnstillers laten en dan gaan ze over op spuiten, die moet ik dan om de  een à twee maanden gaan halen.
Ben je al bij een osteopaat geweest?
Ik ken een hele goeie die zodwat wonderen verricht

ja daar ben ik al een paar gepasseerd, maar wat versleten is kan hij ook niet meer maken.....onder in de rug zijn de tussenwervels zo goed als heel weg, en de onderste 2 wervels zijn uiteen geschoven.

vyske

autch, dat klinkt heel pijnlijk jerryke; is een operatie dan geen optie?
Meestal, door het vastzetten van die wervels en zo de wrijving uit te schakelen,
blijft de pijn weg. Allezins beter dan constant pillen en spuiten.


Mathieu

Vandaag heel rustig geweest. Vanmiddag met mijn madame naar de revalidatie en dan op familiebezoek en nu staat hier nog steeds water te spuiten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

14 mei 2011, 12:44:08 #1581 Laatste wijziging: 15 mei 2011, 02:47:36 door B. De Vlaeminck
Goede morgen, allemaal. Mijn planning voor vandaag: mijn huishouden, fietstocht, 't achterlicht van de fiets van een vriendin herstellen, dineren en naar Eurosong kijken.

jerryke

zit hier fijn in Rotem naar het voetbal te kijken met de laptop op de schoot  ;D..... straks naar een eetfestijn van de voetbal met spaghetti op het menu ;D

Mathieu

Vanmiddag lekker niks meer doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: jerryke op 14 mei 2011, 16:04:05
zit hier fijn in Rotem naar het voetbal te kijken met de laptop op de schoot  ;D..... straks naar een eetfestijn van de voetbal met spaghetti op het menu ;D

Die rugpijn  :denken:  is vermist  :denken:

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 mei 2011, 23:14:45
Citaat van: jerryke op 14 mei 2011, 16:04:05
zit hier fijn in Rotem naar het voetbal te kijken met de laptop op de schoot  ;D..... straks naar een eetfestijn van de voetbal met spaghetti op het menu ;D

Die rugpijn  :denken:  is vermist  :denken:

neen die is niet vermist, maar al zittend kan dat ook  ;D

B. De Vlaeminck

15 mei 2011, 14:28:17 #1586 Laatste wijziging: 15 mei 2011, 16:51:31 door B. De Vlaeminck
Mijn huishouden, en vanavond met een vriendin naar het openingsfestival van het M.A.S. te Antwerpen (= Museum aan de Stroom. Zie http://www.mas.be/eCache/MIN/30/08/399.html )

B. De Vlaeminck

Vandaag ga ik op cursus "Operationeel leidinggeven". In het eerste deel dat ik al volgde, vond men mij een vriendelijke leidinggevende, en ook tact- en respectvol. Zo ben ik. Dat werd bevestigd door de andere cursisten en de lesgever. Een collega wreef mij dat destijds aan: "Niet goed bezig," zei ze op dat vlak. Zij is zelf vrij streng met o.a. haar kinderen. Maar daar neem ik dus geen voorbeeld meer aan. Ook mijn "hiërarchische overste" vindt dat ik goed met mijn medewerkers moet samenwerken.

Mathieu

Maandag is zo een dag dat ik alles op mij laat afkomen. Vandaag moet dus niets en kan alles.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: B. De Vlaeminck op 16 mei 2011, 10:42:41
Vandaag ga ik op cursus "Operationeel leidinggeven". In het eerste deel dat ik al volgde, vond men mij een vriendelijke leidinggevende, en ook tact- en respectvol. Zo ben ik. Dat werd bevestigd door de andere cursisten en de lesgever. Een collega wreef mij dat destijds aan: "Niet goed bezig," zei ze op dat vlak. Zij is zelf vrij streng met o.a. haar kinderen. Maar daar neem ik dus geen voorbeeld meer aan. Ook mijn "hiërarchische overste" vindt dat ik goed met mijn medewerkers moet samenwerken.


Het is een kwestie van zelf aanvoelen, doch de allertheid moet steeds aanwezig zijn en altijd in twee richtingen denken, maar ik wens je veel succes.