Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fonske


speed

Deze morgend inkopen gaan doen en teraske gedaan,namiddag wat zonnen en deze avond naar brochettenavond van een voetbalclub.

B. De Vlaeminck

Citaat van: Madame F op 23 april 2011, 12:59:32
Citaat van: Koter op 23 april 2011, 12:20:38
Citaat van: B. De Vlaeminck op 23 april 2011, 11:18:06
Vandaag ga ik mijn "drink" van vanavond voorbereiden en organiseren: gezellig thuis vieren met bijna 20 vrienden en vriendinnen. :Champers: :Champers:

Veel plezier op uw drink.  :Biertje2520klein:

pakte mij mee  ;D

Te laat, vrees ik, Madame F.  :-\ :) Ik heb wel nog een aantal kriekskes over. Er is gisterenavond bijzonder weinig alcohol gedronken. (En toch heeft iedereen zich goed geamuseerd.) Je woont ook nogal veraf en ik betwijfel of dat voor jou de moeite is. :) En wat zou je man daarover zeggen?  ??? ;)

We zen mer on 't zwaanzen é? :)

Mathieu

En het water stond al in mijne mond, dus heb ik dat allemaal terug moeten inslikken.

Fonske : wij moge,n ook nooit niks meedoen hé.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

25 april 2011, 22:17:45 #1519 Laatste wijziging: 25 april 2011, 23:16:17 door B. De Vlaeminck
Vandaag ben ik met mijn zoon in het zomerse weer gaan mini-golfen
en naar de speeltuin geweest. Best amusant :). Hij kan zo lief zijn :)

vyske

Ben je alle in de Schorre in Boom geweest met je zoontje?
Dat is daar heel tof, met veel 'bergen' om af te rollen en bootjes om mee te varen.
Daarnaast een grote speeltuin en mooi terras aan de cafetaria.
En niet zover voor jullie, aan de A12.

B. De Vlaeminck

Citaat van: catvys op 26 april 2011, 10:18:36
Ben je alle in de Schorre in Boom geweest met je zoontje?
Dat is daar heel tof, met veel 'bergen' om af te rollen en bootjes om mee te varen.
Daarnaast een grote speeltuin en mooi terras aan de cafetaria.
En niet zover voor jullie, aan de A12.
Dank voor de tip, Vysje. Ik zal er de volgende keer aan denken. :)
"... niet zover ..." Je weet toch dat ik op Mars woon? ... Waar alle mannen vandaan komen? ;)

vyske

27 april 2011, 14:49:55 #1522 Laatste wijziging: 27 april 2011, 18:12:33 door catvys
'k heb het al meermaals gezegd; ze zouden de grenzen terug moeten sluiten..
met al die illegale marsmannekes hier, niks dan ambras  :crylaugh:

Mathieu

Heb vandaag helemaal niets uitgericht. Hier heeft het de hele dag geregend. Niet met bakken uit de lucht gevallen, maar toch. Moet echter niet kwaad zijn, is goed voor het vers ingezaaide gazon.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

28 april 2011, 19:49:24 #1524 Laatste wijziging: 28 april 2011, 20:12:25 door B. De Vlaeminck
Zonet heb ik mijn domiciliëring bij Electrabel stop gezet. Ik kijk uit naar een andere energieleverancier.

't Is welletjes geweest. Als ik de media volg, word ik het gewoon beu: stijgende prijzen, hun machtsmonopolie, discussie met de CREG, hun slecht imago, Frankrijk dat rijk wordt ten koste van ons (Electra-FRA dus i.p.v. Electra-BEL), bedenkelijke kernenergie, ...

Ik overweeg 2 alternatieven:
intekenen samen met de provincie voor de goedkoopste leverancier (gezamenlijke aankoop van groene stroom die de provincie organiseert),
ofwel Ecopower (http://www.ecopower.be/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=38)

speed

Ja maar alle stroom in Belgié komt wel van Elektrabel vermits zij de enige producent in Belgié zijn.
Als je alles goed vergelijkt betaal je overal praktisch evenveel.

Mathieu

Wat soort stroom ik gebruik weet ik niet juist maar mijn leverancier is Luminus waar ik dus ook de rekeningen van krijg. Mijn leverancier van de stroom is Euphony waar Luminus mee samen werkt. Maar waar Euphony deze stroom haalt weet ik niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

30 april 2011, 12:52:36 #1527 Laatste wijziging: 30 april 2011, 13:00:32 door B. De Vlaeminck
Citaat van: speed op 28 april 2011, 20:33:42
Ja maar alle stroom in Belgié komt wel van Elektrabel vermits zij de enige producent in Belgié zijn.
Als je alles goed vergelijkt betaal je overal praktisch evenveel.
Als ik het goed zie, produceert Ecopower zelf zijn elektriciteit, en dan nog hernieuwbaar: http://www.ecopower.be/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=38
Om prijzen te vergelijken en de goedkoopste formule te kiezen: zie http://www.vreg.be/vergelijk-doe-de-v-test-en-vind-uw-ideale-leverancier

B. De Vlaeminck

Vandaag ga ik studeren voor mijn bevorderingsexamen op 't werk (volgende vrijdag) en werken voor 't Vlaamse Kruis: vanavond op dienst.

B. De Vlaeminck

30 april 2011, 18:22:45 #1529 Laatste wijziging: 30 april 2011, 18:30:05 door B. De Vlaeminck
Citaat van: B. De Vlaeminck op 26 april 2011, 17:10:56
Citaat van: catvys op 26 april 2011, 10:18:36
Ben je alle in de Schorre in Boom geweest met je zoontje?
Dat is daar heel tof, met veel 'bergen' om af te rollen en bootjes om mee te varen.
Daarnaast een grote speeltuin en mooi terras aan de cafetaria.
En niet zover voor jullie, aan de A12.
Dank voor de tip, Vysje. Ik zal er de volgende keer aan denken. :)
"... niet zover ..." Je weet toch dat ik op Mars woon? ... Waar alle mannen vandaan komen? ;)
Awel, ik ga er volgende zaterdag naartoe, naar de Schorre, met mijn zoon en enkele goede vrienden ("vrienden uit A***" ;) - weet je nog ;)). Goed idee dus.  :a_thumbsup_20: :)