Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar

Vandaag hebben we een nieuwe dampkap geplaatst. Het plaatsen was niks, maar het uittekenen van waar de vijzen moesten komen en het uitzagen van de rookafvoer heeft lang geduurd.

Mathieu

Vanmiddag op bezoek in het ziekenhuis , buurman gevallen en naar ziekenhuis gebracht gisteren. Direct geopereerd in zijn rug alwaar een scheurtje zat in een ruggewervel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Nieuw verluchtings rooster in wc beneden plaatsen en verder dan nog ongeveer 35 VHS filmen digitaliseren en op HD zetten zodat ik ze kan zien op tv.

kabar

Seffes naar de markt .... en mijn stamcafé.

jerryke

Mijn man moet fluiten seffens in Molenstede (Diest), en die vergezel ik  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 23 februari 2011, 13:55:08
Mijn man moet fluiten seffens in Molenstede (Diest), en die vergezel ik  ;D

En da rugske blijft in bed  ???

Mathieu

Voormiddag voorlopig niets en namiddag moet Mia terug naar de revalidatie en nog een bijkomend onderzoek. 's Avonds bezoek, dus de dag is wel gevuld.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ben juist terug van mijn wandeling. Moet nog wat opruimen in de veranda want volgende dinsdag komen ze ze afwerken.

gonzo the great

Vooruit naar den Duvel

speed

Verder doen met het overzetten en digitaliseren van 35 Vhs cassetes op Hd zodat we ze kunnen zien op tv via mediaplayer.

Mathieu

Naar de ene zieke die thuis vcerpleegd wordt en dan vanmiddag naar de zieke die in het ziekenhuis verblijft. En dan voor de rest alles kalm aandoen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Woensdag, dus marktdag. In de voormiddag naar mijn stamcafé, in de namiddag mijn wandeling.

speed

Namidag clayschieten in Noorderwijk.

Mathieu

Namiddag met Mia naar revalidatie Bree voor haar oefeningen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed