Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 27 december 2010, 23:35:42
En geen fitnes voor mij. Vast gereden op de parking achter de sporthal en een geluki dat ik de schup in de wagen had liggen. Heb dan wel méér dan 30 minuten nodig gehad vooralleer ik er terug uit was. Dus ben ik maar terug naar huis gekomen.

maar dat was ook fitness  ;D

Micmac

Citaat van: kabar op 27 december 2010, 21:29:42
Citaat van: Micmac op 27 december 2010, 21:25:21
Citaat van: kabar op 27 december 2010, 14:31:52
Seffes een kist kiezen voor schoonpa en dan weer bij schoonma gaan zitten zeker.

Dat zijn altijd droevige dagen .
Micmac, Mijn schoonmoeder is in gewonen doen al een zeer lastig mens. Ge kunt u wel voorstellen hoe ze nu te keer gaat. Ik zal blij zijn als dit alles achter de rug is.

En toch alles van de positieve  kant blijven bekijken, ik leef met je mee Kabar.

Mathieu

* Voor vandaag zou ik zeggen God schept de dag en wij leven er in. Ben iedere morgen blij dat ik mijn ogen nog mag openen en dank er dan ook voor.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Vandaag is de uitvaartdienst van mijn schoonvader. Hij kan pas morgen gecremeerd worden wegens teveel volk, zowel in het crematorium van Hasselt als dat van Turnhout.
Navraag leert ons dat de doodsbrieven door de post niet bedeeld werden. Zodoende hebben we gisteren nog zoveel mogelijk mensen telefonisch trachten te bereiken.
Mijn schoonbroer had een deel brieven in Antwerpen ingestoken en die zijn wel rondgedeeld, alleen in Diest had men het blijkbaar te koud.

jerryke

ben net naar de begrafenis van een nichtje geweest (het petekind van mijn vader)....ze was amper 47 jaar, overleden aan kanker

kabar

Mijn deelneming Jerryke. 47 Jaar is te jong.

jerryke

Citaat van: kabar op 30 december 2010, 17:08:23
Mijn deelneming Jerryke. 47 Jaar is te jong.

inderdaad, en ze laat ook nog 2 kinderen achter eentje van 7 en een van 17 jaar

Micmac

Citaat van: jerryke op 30 december 2010, 16:46:59
ben net naar de begrafenis van een nichtje geweest (het petekind van mijn vader)....ze was amper 47 jaar, overleden aan kanker

Innige deelneming Jerryke. 47 Jaar is zeker te jong, en jammer voor de kinderen maar het oordeel des levens is ondoorgrondelijk.
Bekijk het anders, haar lijden is gestopt.

Mathieu

Oprechte deelneming Jerryke, maar zij is méér dan waarschijnlijk gelukkig dat ze van haar lijden verlost is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

ppppfffttt eten voor straks is net klaar.....ben blij dat ik nu eens een minuutje kan zitten.....dadelijk mij een beetje opkalefateren en dan kan ik er weer invliegen voor straks  ;D

kabar

Mijn vrouw zit voor de tv en ik zit, met een heerlijke fles wijn, achter mijn pc.

Micmac

Aan allen een prachtig 2011 toegewenst.


Koter

Wij hebben van 18.00 tot 1 uur vannacht aan tafel gezeten.
Ook 2 flessen wijn gekraakt met zijn tweeen. :lachrol:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Wij van 19.30 uur tot 01.30 uur bij de oude buren door gebracht.

En voor vandaag komen de kleinkinderen hun " nieuwjaarsbrief " opzeggen. Dus wij blijven rustig thuis zitten en wachten, tot ze komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

heb al veel volk over de vloer gehad vandaag, dadelijk eventjes bij de man zijn oudste broer langs en zorgen dat we weer op tijd terug zijn voor het volgende bezoek  ;D