Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Vandaag op ons lauweren gerust maar zoals het er op dit moment uitziet wordt dat morgen weer sneeuw ruimen. Hier sneeuwt het weeral eens.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Deze morgend om 07h00 al gaan wandelen in Kortrijk-Dutsel,toffe wandeling gadaan van maar 7,5km in de sneeuw is echt niet makkelijk,op sommige stukken door een veld lag zo ongeveer 25cm sneeuw.

Nu na eten nog naar clublokaal beetje napraten en pintje drinken en op tijd naar huis voor de cross op tv.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 26 december 2010, 02:16:42
Vandaag op ons lauweren gerust maar zoals het er op dit moment uitziet wordt dat morgen weer sneeuw ruimen. Hier sneeuwt het weeral eens.

Het zou moeten dooien normaal tot 5 graden vandaag , maar de weercomputers spreken dat tegen.

Mathieu

* geen sneeuwruimen, is maar heel weinig gevallen. En volgens mij is het aan het dooien op dit moment.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 26 december 2010, 14:13:22
* geen sneeuwruimen, is maar heel weinig gevallen. En volgens mij is het aan het dooien op dit moment.

Opletten bij dit dooiweer kunnen ijsschotten gevormd worden onder de sneeuw, deze kan loskomen van het dak en in een keer onderafschuiven, dus best uitkijken als je buiten komt, en parkeer je auto buiten de sneeuwval van de daken.

Mathieu

Juist Micmac, hier is zo een groot stuk van het dak gevallen en een wilde poes heft dat op zich gekregen en is dood. Heb ze al opgeruimd voor dat iemand iets gezien had. Maar het is inderdaad gevaarlijk , zelfs voor een mens.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Een culinair zevengangenmenu ligt toch zwaar op mijn maag, en het ergste moet nog komen.

Mathieu

Met deze dagen moet een mens er gewoon niet naar kijken. maar de gevolgen moeten wel bij gepast worden nadien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

boodschappenlijstje maken voor hetgeen er nodig is voor koud buffet van vrijdag....deze middag naar kinesist en als ik terugkom dan mogen we babysitten  ;D

Mathieu

Gewoon de dag aanpakken zoals die komt. Seffens even met de auto weg en straks, als het weer zo blijft naar de fitnes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Seffes een kist kiezen voor schoonpa en dan weer bij schoonma gaan zitten zeker.

Micmac

Citaat van: kabar op 27 december 2010, 14:31:52
Seffes een kist kiezen voor schoonpa en dan weer bij schoonma gaan zitten zeker.

Dat zijn altijd droevige dagen .

kabar

Citaat van: Micmac op 27 december 2010, 21:25:21
Citaat van: kabar op 27 december 2010, 14:31:52
Seffes een kist kiezen voor schoonpa en dan weer bij schoonma gaan zitten zeker.

Dat zijn altijd droevige dagen .
Micmac, Mijn schoonmoeder is in gewonen doen al een zeer lastig mens. Ge kunt u wel voorstellen hoe ze nu te keer gaat. Ik zal blij zijn als dit alles achter de rug is.

Mathieu

Wij leven met je mee in deze moeilijke tijd Kabar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En geen fitnes voor mij. Vast gereden op de parking achter de sporthal en een geluki dat ik de schup in de wagen had liggen. Heb dan wel méér dan 30 minuten nodig gehad vooralleer ik er terug uit was. Dus ben ik maar terug naar huis gekomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.