Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar

Het enige dat ik vandaag nog ga doen is een fles wijn aftrekken.

kabar

Schoon verdeeld: een halve fles bij het konijn dat nu aan 't zwemmen is, een halve fles voor Bibi.

Mathieu

Genoeg rond gecrost. Maar nu doe ik helemaal niets meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 18 december 2010, 23:12:55
Genoeg rond gecrost. Maar nu doe ik helemaal niets meer.

Ligt die nog in zijn hangmat  :LOL: :LOL:

Koter

Citaat van: Micmac op 19 december 2010, 23:19:08
Citaat van: Mathieu op 18 december 2010, 23:12:55
Genoeg rond gecrost. Maar nu doe ik helemaal niets meer.

Ligt die nog in zijn hangmat  :LOL: :LOL:

Al 2 dagen.  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Niks meer, en dat is juist zoveel als dat ik de hele dag gedaan heb. Buiten sneeuw ruimen dan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Sneeuw ruimen is hier al gedaan,nu nog naar Leuven voor onderzoek van Viv in medisch centrum.

kabar

Ben juist terug van de kliniek. Mijn schoonvader gaan wegdoen (om 8 uur) met geblokkeerde nieren. De vrouw is nog daar.

speed

Hier ook wagen maar genomen tot Leuven,was 35 minuten voor 7km,ook omdat er een paar touristen tegen 20 reden op een vrije baan.
Was niet zeker dat de omnibus trein wel zou rijden.

kabar

En mijn schoonvader heeft nog een longontsteking ook. Ligt nu aan de aëroseol en is gesondeerd. Ziet er niet goed uit. Is ook nog aan de rechtse kant verlamd.
Waarom houdt men ze nog in leven? Voor een beest is men genadiger en geeft men ze een spuitje om ze uit hun lijden te verlossen. Mensen moeten tot het einde afzien en mogen hun waardigheid niet behouden.

Mathieu

Sneeuw geruimd, maar nu is het aan het dooien. Voor de rest straks nog gaan finessen.


ps : Kabar daar heb je volkomen gelijk in, wens je en de familie toch veel sterkte toe.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

In het ziekenhuis heeft mijn schoonvader nu nog een kleine hartaanval gehad.

Micmac

 :16_6_18: :16_6_18: :16_6_18:  Sneeuw ruimen :bad_nemen: een goed bad  :x13: en wat kerstshoppen om de dag om te krijgen en de ene gemeente heeft gestrooid de andere niet , Lommel leek wel Hollywood , overal gestrooid zelfs de wandelpaden en fietspaden aan de kattebos.
Die Lommellaars hebben het toch goed, een nieuw paspoort is er gratis, nu strooien ze overal.
Het gemeentebestuur steekt nikske op zak. :Tip-Hat:

Kabar, ik wens je en de familie toch veel sterkte toe.

kabar

Dank je vriend en ook Thieu.

Mathieu

Vandaag zitten we te wachten op onze verantwoordelijke van Euphonynet. Hij komt ons uitleg geven over een veel goedkopere aansluiting zowel van teleffon, internetverbinding en kabel tv. Nieuw systeem en de nieuwe klanten hebben dat reeds en de vaste ( gelijk welk onderdeel : voor mij is dat internet en gsm) die worden verwittigd naar gelang de aansluiting kan geschieden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.