Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Ik blijf zo lang mogelijk op, zou de sint dan ook komen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Naar veearts met Kia voor haar jaarlijkse spuiten en naar darmen laten kijken want ze laat al hele week stinkende protjes en naast ons in bed kan dat stinken. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

heb al 3 machines was gedaan, nog 2 liggen te wachten....er staat eene ketel dikke wintersoep te pruttelen.....wortelen en aardappelen zijn al geschild voor stoemp van te maken seffens....en deze middag mogen we weer babysitten tot vanavond  ;D

kabar

Ik ga vandaag de hondekakskes ruimen uit de tuin zodat donderdag de mannen mijn veranda kunnen zetten zonder uit te glijden.

Koter

Citaat van: speed op  6 december 2010, 10:08:41
Naar veearts met Kia voor haar jaarlijkse spuiten en naar darmen laten kijken want ze laat al hele week stinkende protjes en naast ons in bed kan dat stinken. :smil414ae0fb30e96:

En uw stinkende protten maar op de hond steken.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

 :biggrinumbrella1:
Citaat van: Micmac op  6 december 2010, 00:53:29
Citaat van: kabar op  5 december 2010, 22:03:19
Vergeet vanavond niet uw schoen te zetten voor de Sint hé  :hi_smiley:

Ik heb al zes paar staan , wortelen en suiker erin gestopt, maar komt die sint nog altijd met een ezel   ???  ???.

Twee borsteltjes een voor in te smeren en een voor op te blinken plus een doosje schoenblink , dat was wat die brave sint gebracht heeft, mij aan het werk willen zetten, hoe is het mogelijk.
Maar de wortelen en suiker was wel weg. :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1:

Mathieu

* helemaal niets, juist zwarte woud meel gaan halen opdat Mia mijn brood kan bakken en voor de rest nog gaan fitnesen straks;
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Naar Duitsland Kerstmarkten, nachtritten zijn ideaal , bijna volledig zonder verkeer.

Mathieu

11 december 2010, 01:56:27 #1328 Laatste wijziging: 12 december 2010, 12:00:01 door Mathieu
Micmac amuseer je daar.


Ik ga morgen nog eens zien op de wekelijkse markt in Eisden, of mijn vriendinnetje nog daar is. Heb ze al drie weken niet gezien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik ga vandaag een nieuwe dampkap kopen.

speed

Naar mijn advocaat,ga dat ook eens proberen.
Citaat600 asielzoekers eisen dwangsommen van staat
Zo'n 600 asielzoekers hebben bij de Belgische arbeidsrechtbanken in totaal zo'n 420 dossiers ingediend om een dwangsom te bekomen van de Belgische staat omdat die faalt hen op te vangen. Dat melden De Morgen en Het Belang van Limburg zaterdag.

De cijfers werden door Fedasil bekendgemaakt tijdens een bezoek van parlementsleden uit de commissie Binnenlandse Zaken aan de dienst die instaat voor de opvang van asielzoekers. De Morgen schat de kostprijs van die geschillen op minstens 730.000 euro: de afgelopen maande

jerryke

Citaat van: speed op 11 december 2010, 09:54:56
Naar mijn advocaat,ga dat ook eens proberen.
Citaat600 asielzoekers eisen dwangsommen van staat
Zo'n 600 asielzoekers hebben bij de Belgische arbeidsrechtbanken in totaal zo'n 420 dossiers ingediend om een dwangsom te bekomen van de Belgische staat omdat die faalt hen op te vangen. Dat melden De Morgen en Het Belang van Limburg zaterdag.

De cijfers werden door Fedasil bekendgemaakt tijdens een bezoek van parlementsleden uit de commissie Binnenlandse Zaken aan de dienst die instaat voor de opvang van asielzoekers. De Morgen schat de kostprijs van die geschillen op minstens 730.000 euro: de afgelopen maande

ik ga mee  ;D ....ik zal een hoofddoek opdoen en 27 rokken overeen aandoen, dan valt het niet op dat ik een Belg ben

Koter

Als je maar gèèn Belg bent kun je u hier alles permitteren. En daarvoor zuigt de staat ons wel leeg.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Dampkap gekocht en mijn vrouw heeft dan ook maar een nieuwe frietketel gekocht.

barabas