Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Koter op 28 november 2010, 22:55:46
Morgen er uit om 2.30, dus bijna tijd om te gaan slapen.  :smil414ae0fb30e96:

Je bent chauffeur of je bent het niet, maar de vrijheid achter het stuur vind je nergens in een bedrijf.

Micmac

Citaat van: jerryke op 28 november 2010, 22:42:02
Citaat van: Micmac op 28 november 2010, 01:22:56
Heeft iedereen zolang in de hangmat gelegen . ???  ???  ??? :biggrinumbrella1: :Tip-Hat:

neen vandaag kou geleden op de voetbal....dan hebben we aan gewicht heffen gedaan in de kroeg.....tegen 4 u thuis gekomen en dan maar aan het eten begonnen ....en nu van de pc genieten  ;D

Gaan ontbijten en gaan middageten al was het wat laat en die dag is ook voorbij.

Koter

Citaat van: jerryke op 28 november 2010, 22:57:41
Citaat van: Koter op 28 november 2010, 22:55:46
Morgen er uit om 2.30, dus bijna tijd om te gaan slapen.  :smil414ae0fb30e96:

oei en waar naartoe dit keer ?

De kanten van Compiegne laden en dezelfde dag lossen in de Antwerpse haven. Morgen van hetzelfde.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

speed

Niet veel,lekker binnen blijven en de houtkachel vullen op tijd.

kabar

Ik zie af. Door de pillen die ik neem, ben ik gevoelig voor koude geworden (de dokter had me hiervoor gewaarschuwd). Mijn hond doet niets anders dan binnen en buiten lopen en raad eens wie er de deur mag open en toe doen?

Mathieu

Deze hele dag bijna niets uitgericht. De sneeuw is de spelbreker. Zou 20 km verder moeten gaan rijden om te gaan fitnessen, maar ik denk dat ik mij niets op de hals ga halen en mooi thuis ga blijven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 29 november 2010, 19:41:57
Deze hele dag bijna niets uitgericht. De sneeuw is de spelbreker. Zou 20 km verder moeten gaan rijden om te gaan fitnessen, maar ik denk dat ik mij niets op de hals ga halen en mooi thuis ga blijven.


Mathieu das nieuwe sneeuw van eind 2010, hij voelt prachtig aan, en wit dat ie is. :voetbal:
Die sneeuw moet je voelen, balletjes van maken en weggooien , een sneeuwman maken van twee meter hoog.

kabar

Voor mij is de winter te vroeg. Op 9 en 10 december komen ze mijn veranda zetten. Ik betwijfel of ze dat in zulk weer gaan doen.

Micmac

Citaat van: kabar op 29 november 2010, 22:30:58
Voor mij is de winter te vroeg. Op 9 en 10 december komen ze mijn veranda zetten. Ik betwijfel of ze dat in zulk weer gaan doen.

Dan is de koudegolf voorbij en is het opnieuw 7 graden .

kabar

Citaat van: Micmac op 29 november 2010, 22:42:05
Citaat van: kabar op 29 november 2010, 22:30:58
Voor mij is de winter te vroeg. Op 9 en 10 december komen ze mijn veranda zetten. Ik betwijfel of ze dat in zulk weer gaan doen.

Dan is de koudegolf voorbij en is het opnieuw 7 graden .
Ik hoop het.

Micmac

Citaat van: kabar op 29 november 2010, 22:50:04
Citaat van: Micmac op 29 november 2010, 22:42:05
Citaat van: kabar op 29 november 2010, 22:30:58
Voor mij is de winter te vroeg. Op 9 en 10 december komen ze mijn veranda zetten. Ik betwijfel of ze dat in zulk weer gaan doen.

Dan is de koudegolf voorbij en is het opnieuw 7 graden .
Ik hoop het.

100% zeker van, ik had als weerman moeten gaan , maar welke nicknaam zou ik moeten kiezen, :denken: :denken: :denken: :denken:

Ik weet het "Sabine De Boozere"

kabar

Toen Sabine Zwanger was, heb ik een hele tijd niet kunnen zien welk weer het in Spanje was.

speed

Eerst sneeuw ruimen en dan naar markt in Herent.

kabar

Sneeuw is al geruimd. Slechts één andere in de straat deed dit ook.

Micmac

Citaat van: kabar op 30 november 2010, 10:34:43
Sneeuw is al geruimd. Slechts één andere in de straat deed dit ook.

Had strooizout gebruikt, werk uitgespaard.