Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke


Mathieu

* Tweemaal op familiebzeoek en dan zal het wel ongeveer 16.00 uur zijn. Tijd voor Mia om te maken dat ze thuis is want om 16.15 uur begint haar volg feuilleton op Zdf.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Morgen lopen we een groot deel van de dag rond op het caravannensalon te Bxl. Maar we gaan er geen nieuwe kopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

4 november 2010, 01:17:41 #1263 Laatste wijziging: 4 november 2010, 01:19:13 door Micmac
Citaat van: Mathieu op  4 november 2010, 01:13:33
Morgen lopen we een groot deel van de dag rond op het caravannensalon te Bxl. Maar we gaan er geen nieuwe kopen.

Wacht maar, als je die fonkelende Caravans ziet staan of een mobielhome voor een reisje rond te wereld.

Hieronder in Duitsland

http://www.caravan-salon.de/

Mathieu

Geen gekocht wel een hoop dokumentatie mee gebracht. En zoals gewoonlijk stonden er ook bij die ik dus nooit zou kopen en dan doel ik niet op de prijs.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Seffes ga ik naar Vancraenenbroek om een lantaarnpaal te kopen in mijn tuin om nog beter licht te geven op mijn nieuwe veranda. In het terugkomen sprig ik uiteraard in Leopoldsburg binnen om een ijskreem te eten.

vyske

Ik ga na het werk Fred bezoeken, die vandaag verhuist
van de kliniek naar zijn nieuwe studio, in een gloednieuwe zorgresidentie in Willbroek.
Ben benieuwd, het zou super zijn volgens Fred en als ik er
het internet op nakijk, indeed.

http://www.otv.be/seniorplaza/index.html

Laat ons hopen dat hij nu eindelijk rust mag vinden, want de laatste maanden waren een hel.
En hij woont terug in mijn buurt, das niet echt onbelangrijk voor zijn moraal en mijn benzinerekening ;-)

Mathieu

Vandaag gaan we het heel rustig houden, teveel gelopen gisteren en dan nog naar de fitness geweest, een beetje veel van het goede vrees ik.

Ps : Catje heb de site eens door genomen. Daar wonen moet een zaligheid zijn, nooit alleen en toch volledig op je eigen. Velen zullen zich zo iets toewensen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: catvys op  5 november 2010, 13:51:43
Ik ga na het werk Fred bezoeken, die vandaag verhuist
van de kliniek naar zijn nieuwe studio, in een gloednieuwe zorgresidentie in Willbroek.
Ben benieuwd, het zou super zijn volgens Fred en als ik er
het internet op nakijk, indeed.

http://www.otv.be/seniorplaza/index.html

Laat ons hopen dat hij nu eindelijk rust mag vinden, want de laatste maanden waren een hel.
En hij woont terug in mijn buurt, das niet echt onbelangrijk voor zijn moraal en mijn benzinerekening ;-)

Doe hem de groeten Vyske.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

* rustig blijven en afwachten of er bezoek komt. Hier is het zo wanneer je het minst verwacht dat er iemend komt dat het kkot de hele dag vol zit.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Seffes naar mijn stamcafé gaan en gezellig met de vrienden keuvelen.

jerryke

Citaat van: catvys op  5 november 2010, 13:51:43
Ik ga na het werk Fred bezoeken, die vandaag verhuist
van de kliniek naar zijn nieuwe studio, in een gloednieuwe zorgresidentie in Willbroek.
Ben benieuwd, het zou super zijn volgens Fred en als ik er
het internet op nakijk, indeed.

http://www.otv.be/seniorplaza/index.html

Laat ons hopen dat hij nu eindelijk rust mag vinden, want de laatste maanden waren een hel.
En hij woont terug in mijn buurt, das niet echt onbelangrijk voor zijn moraal en mijn benzinerekening ;-)

ik heb de site eens goed bekeken, ik denk dat het echt iets voor Fred is....doe hem vooral de groetjes en zeg dat we nog veel aan hem denken en hem ook een beetje missen hier

Mathieu

* eerlijk gezegd weet ik het niet. Laat de dag gewoon op mij afkomen en we zien wel. Vanavond wel naar de fitnes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

wassen en plassen, babysitten en eten koken voor 6 personen

vyske

Fred zit daar dus prachtig, omringd door de beste zorgen en in een oepmooie studio met internet!
Hij is hier trouwens komen piepen... ge ziet, nooit de hoop opgeven!