Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Vrees dat die ergens anders moet gezocht worden. :lachrol: :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

* Morgenvroeg houten schotten zetten bij de dochter van mijn oudste broer. Het zijn er niet veel en in de vroege namiddag hoop ik gedaan te hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

B. De Vlaeminck

Vieren dat ik een half jaar bij mijn werkgever werk.  :Champers: :Tip-Hat: :Champers: :a_thumbsup_20:

speed

Nieuwe draadloze lichtschakelaars gezet in trapgat.

Micmac

Citaat van: speed op 12 oktober 2010, 16:17:12
Nieuwe draadloze lichtschakelaars gezet in trapgat.

Nu nog een draadloze lamp  :Tip-Hat:

speed

Nee,nee die komen op een gewone bestaande TL lamp;

Mathieu

* het eerste gedeelte van mijn goedwerk-dag is al voorbij. Voor de overburen gezorgd dat ze hun centen terug krijgen voor de dienstencheques welke ze aangetekend terug gestuurd had en geen nieuws van gekregen had.

* tweede gedeelte vanmiddag : op bezoek in Schoten bij de tante van 85 jaar en welke ons wilde zien. Dus gaan we daar ook maar naar toe.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Meestal de redding van de mijnwerkers live volgen op CNN,er zijn er nu al 7 terug boven. :a_thumbsup_20:

Micmac

Ze zijn gelukkig zonder kleerscheuren boven geraakt  :a_thumbsup_20: .

speed

Naar Mercedes garage geweest omdat ze de vervangwagen moesten hebben voor andere klant,ik heb dan een andere gekregen van fabriek uit met 9 km op de teller,dus nagelnieuw,waar ik zeker tot volgende week vrijdag zal moeten mee rijden als de mijne klaar is en dat volledig gratis van fabriek uit.

Micmac

Citaat van: speed op 15 oktober 2010, 16:37:40
Naar Mercedes garage geweest omdat ze de vervangwagen moesten hebben voor andere klant,ik heb dan een andere gekregen van fabriek uit met 9 km op de teller,dus nagelnieuw,waar ik zeker tot volgende week vrijdag zal moeten mee rijden als de mijne klaar is en dat volledig gratis van fabriek uit.


En welk type  ???, zo'n nieuwe auto is altijd prachtig om mee te rijden.

speed

Ja mijn auto is een B type die ik kocht 4 jaar geleden ter vervanging van een E type,en die speciaal gekocht omdat die hoger is en wij daar minder problemen mee hebben om in te stappen omdat we alle twee rugproblemen hebben.

De nieuwe vervangwagen is ook een B klasse clasic maar een B180-CDI met 6 versnellingen terwijl mijne een 200Cdi is en automaat in Sportuitvoering.

Micmac

Citaat van: speed op 15 oktober 2010, 22:46:59
Ja mijn auto is een B type die ik kocht 4 jaar geleden ter vervanging van een E type,en die speciaal gekocht omdat die hoger is en wij daar minder problemen mee hebben om in te stappen omdat we alle twee rugproblemen hebben.

De nieuwe vervangwagen is ook een B klasse clasic maar een B180-CDI met 6 versnellingen terwijl mijne een 200Cdi is en automaat in Sportuitvoering.

Zag die nieuwe B  en  E ook wel zitten, mooie uitvoering, doch ik kan de opties niet krijgen die ik wil en zal dan noodgedwongen een SUV van VW moeten kopen, er is eigenlijk geen enkel merk met de opties van mijn huidige wagen.

speed

16 oktober 2010, 08:51:15 #1228 Laatste wijziging: 16 oktober 2010, 16:04:17 door speed
En wat voor speciale opties zijn dat dan???

Hierbij fotoke van fabriekswagen.

[verwijderd door de beheerder]

Micmac

17 oktober 2010, 00:07:18 #1229 Laatste wijziging: 17 oktober 2010, 00:12:52 door Micmac
Camera voor en achter, automatische ruitenwisser , lichten, spiegels en koplampsproeiers, navigatie met RS-322-poort en met DVD met de militaire mappen en berijdbare boswegen en schuilplaatsen voor legervoertuigen, alle stafkaarten van heel Europa, automatisch hoger zetten van de vering voor slecht terrein, dubbele laadvloer en volwaardig reservewiel ( het is er nooit uitgeweest).

Hier een binnenzicht van de opvolger