Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

net 10 kg kersen ontpit en de diepvries ingedaan voor gelei te maken

stevens-willy

deze avond mosselen klaar maken.

Willy     

Micmac

Morgen de top van de mosselen eens gaan proeven in Zierikzee, en ervoor een fietsritje van 89 km om honger te krijgen en de fietsen eens uit te testen.

Mathieu

Niet teveel dat motortje gebruiken hoor, is slecht voor de fysiek.

Weeral eens terug geweest naar de tandarts en deze heeft er nu weer aan geschaafd. Mijn mond is gekwetst en dus moet ik de tanden uitdoen na het avondeten en tot aan het ontbijt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 augustus 2010, 23:33:07
Niet teveel dat motortje gebruiken hoor, is slecht voor de fysiek.

Weeral eens terug geweest naar de tandarts en deze heeft er nu weer aan geschaafd. Mijn mond is gekwetst en dus moet ik de tanden uitdoen na het avondeten en tot aan het ontbijt.

Sta volledig geladen gereed, het motortje zal afhangen hoeveel tegenwind er is.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  6 augustus 2010, 23:33:07
Niet teveel dat motortje gebruiken hoor, is slecht voor de fysiek.

Weeral eens terug geweest naar de tandarts en deze heeft er nu weer aan geschaafd. Mijn mond is gekwetst en dus moet ik de tanden uitdoen na het avondeten en tot aan het ontbijt.

Heb je soms Hextrill in huis...als je dat hebt spoel dan eens goed je mond en gebit ermee...dat verzacht al veel pijn

Mathieu

Bedankt Jerryke, maar dat gebruik ik al van verleden week zaterdag tweemaal per week. Probleem is  dat de tandarts gevraagd had om het gebid aan te houden. Wat ik ook gedaan heb. Van vrijdag tot maandag, ondanks alles niet uit gedaan. resultaat is dat ik drie ferm blaren in mijn mond heb staan. Dus nu 's nachts de tanden in de waterbak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

* zijn bijna klaar om naar de markt te gaan in Eisden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 augustus 2010, 23:33:07
Niet teveel dat motortje gebruiken hoor, is slecht voor de fysiek.

Weeral eens terug geweest naar de tandarts en deze heeft er nu weer aan geschaafd. Mijn mond is gekwetst en dus moet ik de tanden uitdoen na het avondeten en tot aan het ontbijt.

Op 50 km heeft de motor bijna 20 % verbruikt, op de 89 km was er slechts één lichtje van de zes uit.
Het eerste lichtje gaat volledig uit op 68 km, en het zijn zes lichtjes voor 100%, dus een zeer goede batterij.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  7 augustus 2010, 11:03:28
* zijn bijna klaar om naar de markt te gaan in Eisden.

:denken: ...ik denk dat dat volgende week ook gaat gebeuren  ;D

Mathieu

Vandaag naar Alken gereden om een nieuwe ( vervangende) nummerplaat te bestellen, de opude zaait verwarring zeggen ze op de controle
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Weeral maar eens terug naar de tandarts. Op twee plaatsen nog steeds pijn bij het bijten. Zo overdag, zonder eten, gaat het goed. Misschien een methode om af te vallen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 18 augustus 2010, 12:37:26
Weeral maar eens terug naar de tandarts. Op twee plaatsen nog steeds pijn bij het bijten. Zo overdag, zonder eten, gaat het goed. Misschien een methode om af te vallen?

Doe het hieronder maar een na, de kilo's vliegen weg.
http://www.cjsm.vlaanderen.be/gezondsporten/preventie/letselpreventie/stretching/persport/fietsen.htm


Mathieu

Vandaag het heel rustig houden, want de volgende hele week is weer hectisch. Blijkbaar krijgen de gepensioneerden nooit rust.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 22 augustus 2010, 12:23:44
Vandaag het heel rustig houden

ja dat denk ik ook voor vandaag