Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Micmac op 17 mei 2010, 23:59:26
Citaat van: jerryke op 17 mei 2010, 08:44:46
seffens naar Carglass een nieuwe voorruit laten zetten

Bril of autoruit  ??? ???

autoruit, er was een voetbal verkeerd op terecht gekomen en nu was die gescheurd.....die bal was gevallen juist op de kant van het dak en de voorruit....met als gevolg een ferme knal dat ik meende dat de auto zou ontploffen, zo snel ben ik nog nooit uit de auto geweest

jerryke

Citaat van: Mathieu op 18 mei 2010, 00:14:44
Citaat van: jerryke op 17 mei 2010, 12:47:29
Citaat van: jerryke op 17 mei 2010, 08:44:46
seffens naar Carglass een nieuwe voorruit laten zetten

zeer vriendelijke mensen daar....na 2 uurtjes mocht ik buitenrijden


In Genk zijn ze dat zeker.

ik ben in het nieuwe Carglasscenter van Bilzen geweest, dat ligt naast de Taunusweg in Munsterbilzen

Micmac

Een ongeschonden voorruit doet bij mij nooit de 500 km, het lijkt wel een magneet voor steentjes en andere rommel.

Mathieu

De hele dag geknipt aan mijn buxus en nu voel ik mijn rug niet meer. Waaromp moet die ook zo klein zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 20 mei 2010, 00:03:28
De hele dag geknipt aan mijn buxus en nu voel ik mijn rug niet meer. Waaromp moet die ook zo klein zijn.

Uw buxus hoger laten groeien, dan moet je niet zo diep bukken.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Naar containerpark.
Dan met madame naar de kini, vanmiddag madame naar de plaats brengen waar ze weeral zotte kosten gaat doen ( de kapster)
Om 18.00 controle testen gaan afleggen van de fitniss.
En om21.00 uur terug nar fitnissen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 20 mei 2010, 13:54:36
Naar containerpark.
Dan met madame naar de kini, vanmiddag madame naar de plaats brengen waar ze weeral zotte kosten gaat doen ( de kapster)
Om 18.00 controle testen gaan afleggen van de fitniss.
En om21.00 uur terug nar fitnissen.

jama dan is ze ook weer ne euro meer waard he Mathieu

Mathieu

Ze heeft eens geluisterd en ziet en veel beter uit nu, dus méér dan een euro waart.Maar goed dat ze hier niet meeleest.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ben vandaag begonnen met de afbraak van mijn oude veranda. Dubbele muren!!!! Zelfs de piqueur heeft er last mee. Morgen brengen ze een container. Zal content zijn wanneer het gedaan is.

Micmac

Citaat van: kabar op 20 mei 2010, 18:25:57
Ben vandaag begonnen met de afbraak van mijn oude veranda. Dubbele muren!!!! Zelfs de piqueur heeft er last mee. Morgen brengen ze een container. Zal content zijn wanneer het gedaan is.

Een staafje dynamiet en je hebt geen pikeur nodig  :LOL: :LOL:

kabar

Citaat van: Micmac op 20 mei 2010, 21:53:27
Citaat van: kabar op 20 mei 2010, 18:25:57
Ben vandaag begonnen met de afbraak van mijn oude veranda. Dubbele muren!!!! Zelfs de piqueur heeft er last mee. Morgen brengen ze een container. Zal content zijn wanneer het gedaan is.

Een staafje dynamiet en je hebt geen pikeur nodig  :LOL: :LOL:

Dan vliegt je schoonbroer mee de lucht in.

Micmac

Citaat van: kabar op 20 mei 2010, 22:50:23
Citaat van: Micmac op 20 mei 2010, 21:53:27
Citaat van: kabar op 20 mei 2010, 18:25:57
Ben vandaag begonnen met de afbraak van mijn oude veranda. Dubbele muren!!!! Zelfs de piqueur heeft er last mee. Morgen brengen ze een container. Zal content zijn wanneer het gedaan is.

Een staafje dynamiet en je hebt geen pikeur nodig  :LOL: :LOL:

Dan vliegt je schoonbroer mee de lucht in.

En vliegende kippen enzovoort, nee nee blijf maar rustig met het pikeurtje werken.

Mathieu

De anderen dienen dan te werken en wij gaan naar een verwendag in de Ardennen. Ben benieuwd wat het wordt, vanmiddag beginnen ze er aan omstreeks 14.30 uur en het zou duren tot morgenmiddag. Weet alleen dat het in de omgeving van Vielsalm is, we moeten rijden tot Vielsalm centrum en daar worden we afgejhaald.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 21 mei 2010, 10:47:19
De anderen dienen dan te werken en wij gaan naar een verwendag in de Ardennen. Ben benieuwd wat het wordt, vanmiddag beginnen ze er aan omstreeks 14.30 uur en het zou duren tot morgenmiddag. Weet alleen dat het in de omgeving van Vielsalm is, we moeten rijden tot Vielsalm centrum en daar worden we afgejhaald.

Amuseer u Mathieu, hopelijk halen ze uw geld niet af.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Micmac, Ik heb het tegen uw schoonbroer gezegd zulle van die staaf dynamiet. Hij vond die oplossing een beetje te radicaal.