Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

* Vanmorgen voor dag en dauw een hoop materiaal weg gebracht.
* Om 11.00 uur met mijn madame naar de Cini.
* Voor de rest alles rustig houden denk ik.
* straks naar de fitniss ( 21.00 uur)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

vanmorgen om 6.00u naar Genk gereden om Maemi (achterkleinkindje) op te halen om vandaag te babysitten  :10_1_20:

Mathieu

Voormiddag naar dokter om draadjes uit Mia haar knie te laten doen en mijnheezr was in verlof tot volgende week. ze heeft er geen last van dus wachten we af.

Dan naar massagesalon met haar.

Vanmiddag zien we wel.

Vanavond naar vriend die driemaal per jaar naar Calabrie ( It) rijdt en dus de weg van buiten kent. Wij gaan eens babbelen om via Duitsl - Oostenr - It binnen te kunnen rijden op het einde van deze maand.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Deze morgend naar markt geweest in Leuven,nu nog naar Gps winkel om een stukje te gaan ophalen dat besteld was en eens naar tv winkel voor nieuwe tv want de onze wordt af en toe ineens een paar minuten donker en daarna alles terug normaal en is nochtans niet zo oud in onze normen,is pas 25 jaar geworden. :4_1_72:

jerryke

Citaat van: speed op  7 mei 2010, 14:41:45
Deze morgend naar markt geweest in Leuven,nu nog naar Gps winkel om een stukje te gaan ophalen dat besteld was en eens naar tv winkel voor nieuwe tv want de onze wordt af en toe ineens een paar minuten donker en daarna alles terug normaal en is nochtans niet zo oud in onze normen,is pas 25 jaar geworden. :4_1_72:

en welke TV is het geworden ?

speed

Nog geen tv besteld want zolang dat oude mormel hier werkt blijft hij staan,maar keuze is wel gevallen op een Philips met Leds.

jerryke

Citaat van: speed op  7 mei 2010, 20:17:58
Nog geen tv besteld want zolang dat oude mormel hier werkt blijft hij staan,maar keuze is wel gevallen op een Philips met Leds.

wij zijn voor de Samsung Led gegaan en zijn er heel tevreden over

http://www.samsung.com/be/consumer/tv-audio-video/television/led-tv/UE46C6700USXXN/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl=

Mathieu

Ik ga gewoon niet kijken want dan staat er ééntje binnen de korste keren hier op de tv kast. Zolang dat mormel hier nog gaat, en het heeft nog geen kuren, loop ik nergens voor.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

* Vandaag een super lange markt gedaan. Om 09.15 uur vertrokken en we waren toch al terug op 19.00 uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Een dikke proficiat sturen aan alle moeders die er zijn, dat ze er maar een mooie dag van maken.

En dit is speciaal voor hen :

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  9 mei 2010, 00:42:03
Ik ga gewoon niet kijken want dan staat er ééntje binnen de korste keren hier op de tv kast. Zolang dat mormel hier nog gaat, en het heeft nog geen kuren, loop ik nergens voor.

wij hebben een maand of 2 geleden besloten om een nieuwe aan te schaffen.....onze oude TV  (18 j oud)had kuren, wij zagen allemaal groene mannekes  ;D, wij hebben nog net hetzelfde toestel (even oud) op de slaapkamer staan, dus daar verwachten we ook dat hij de geest gaat geven

speed

Samsung is ook voor een groot deel Philips,juist de prijs is iets lager.
Maar de buurtwinkel hier waar ik alle elektro koop omdat ik daar goede garantie en service heb verkoopt alleen Philips en Grundig.

En iets elektrisch zal ik nooit kopen in grote mega winkels.

jerryke

Citaat van: speed op  9 mei 2010, 19:59:47
Samsung is ook voor een groot deel Philips,juist de prijs is iets lager.
Maar de buurtwinkel hier waar ik alle elektro koop omdat ik daar goede garantie en service heb verkoopt alleen Philips en Grundig.

En iets elektrisch zal ik nooit kopen in grote mega winkels.

neen wij hebben die ook gekocht hier in de buurt waar we weten dat we een goede service en garantie krijgen

Micmac

Citaat van: jerryke op  9 mei 2010, 20:46:30
Citaat van: speed op  9 mei 2010, 19:59:47
Samsung is ook voor een groot deel Philips,juist de prijs is iets lager.
Maar de buurtwinkel hier waar ik alle elektro koop omdat ik daar goede garantie en service heb verkoopt alleen Philips en Grundig.

En iets elektrisch zal ik nooit kopen in grote mega winkels.

neen wij hebben die ook gekocht hier in de buurt waar we weten dat we een goede service en garantie krijgen

Voor een paar Euro's meer heb je fabrieksgarantie voor vijf jaar, dit betekend dat je Uw toestel het goedkoopst kunt kopen " via prijsvergelijk.be " wat toch 2 a 300 € goedkoper kan zijn bij aankoop.
Dus ga eerst kijken welk toestel en typenummer  je wil, kijk op je computer voor de handelaar met de gunstigste prijs en bel hem voor directe gratis  levering, zo werkt het de dag van vandaag .

Mathieu

* als ik hier door het venster kijk en dan die druppels zie al de hele dag, zullen jullie wel weten wat ik vandag gedaan heb, niks en nog een niks.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.