Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: kabar op 27 april 2010, 15:08:16
Mijn vrouw zaagt al een tijd voor een electrische fiets. Ik denk dat ik vandaag ga toegeven.

Giant heeft een model met dubbele batterij, links en rechts van het achterwiel en indien je wat meetrapt haal je er makkelijk 150 km mee zonder herladen.

kabar

Citaat van: Micmac op  1 mei 2010, 21:46:20
Citaat van: kabar op 27 april 2010, 15:08:16
Mijn vrouw zaagt al een tijd voor een electrische fiets. Ik denk dat ik vandaag ga toegeven.

Giant heeft een model met dubbele batterij, links en rechts van het achterwiel en indien je wat meetrapt haal je er makkelijk 150 km mee zonder herladen.
Die ik op het oog heb is een Panther en kost 1500€.


Mathieu

* Voormiddag mogelijks een kleine wandeling zonder nat te worden. Vanmiddag naar de verjaardag van een 80-jarige. Nadeel eraan is dat Mia nu een gateau aan het bakken is voor vanmiddag want ze wil niets eten dan dat wat Mia meebrengt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Binnen een uurke zoals gewoonlijk naar de vrienden in mijn stamcafé.

Micmac

De culinaire toer op, maar mijn vaatwasser heeft een pompprobleem, en natuurlijk op een zondag , dus mag ik nog eens met de hand afwassen.

Flurk

Goedendag zeggen tegen de Frutters :hi_smiley:

Koter

Citaat van: Micmac op  2 mei 2010, 13:11:13
De culinaire toer op, maar mijn vaatwasser heeft een pompprobleem, en natuurlijk op een zondag , dus mag ik nog eens met de hand afwassen.

Daar gebruik ik mijn vrouw voor.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Flurk op  2 mei 2010, 13:13:39
Goedendag zeggen tegen de Frutters :hi_smiley:

Die goedendag is hier jammer genoeg een beetje verdwaald.

Flurk, een mooie zondag gewenst ondanks het slechte weer.

Micmac

Citaat van: Koter op  2 mei 2010, 13:14:04
Citaat van: Micmac op  2 mei 2010, 13:11:13
De culinaire toer op, maar mijn vaatwasser heeft een pompprobleem, en natuurlijk op een zondag , dus mag ik nog eens met de hand afwassen.

Daar gebruik ik mijn vrouw voor.  ;D

Als ik eten maak komt er niemand in de keuken ook niet om af te wassen, bij dit helse tempo kan ik nog computeren en het is goed voor de lijn, rechtstaan en veel bewegen.

Mathieu

maar proeven hoort er dan ,iet bij zeker....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Koter op  2 mei 2010, 13:14:04
Citaat van: Micmac op  2 mei 2010, 13:11:13
De culinaire toer op, maar mijn vaatwasser heeft een pompprobleem, en natuurlijk op een zondag , dus mag ik nog eens met de hand afwassen.

Daar gebruik ik mijn vrouw voor.  ;D


Hier doet ze dat spontaan en ze heeft éénmaal gezegd tegen mij dat ik niet in de potten mocht kijken en uit haar keuken moest blijven. Ik heb dat letterlijk opgenomen en kan ze dus ook niet helpen aan de afwas want dan moet ik in de keuken zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 mei 2010, 13:59:47
Citaat van: Koter op  2 mei 2010, 13:14:04
Citaat van: Micmac op  2 mei 2010, 13:11:13
De culinaire toer op, maar mijn vaatwasser heeft een pompprobleem, en natuurlijk op een zondag , dus mag ik nog eens met de hand afwassen.

Daar gebruik ik mijn vrouw voor.  ;D


Hier doet ze dat spontaan en ze heeft éénmaal gezegd tegen mij dat ik niet in de potten mocht kijken en uit haar keuken moest blijven. Ik heb dat letterlijk opgenomen en kan ze dus ook niet helpen aan de afwas want dan moet ik in de keuken zijn.

Ik doe alleen de culinaire keuken en wil het altijd beter doen, en het mislukt ook al eens.

Mathieu

* madame rustig naar haar vervolgverhaal laten kijken op D2, een herhaling van gisterennamiddag, maar dat had ze gemist.

* dan op ons gemak naar de Lidl en Aldi in Tudderen ( Duitsland)

* en voor de namiddag verwacht ik onze schoonzus en mijn schoonbroer op bezoek.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Vloeken!
Heb zojuist mijn autoverzekering aangekregen EN mijn autotaks.
Vroeger was ik op voorhand betaald. Dit is mijn laatste maand vermits ik vanaf volgende maand in pensioen ben (tot nu toe was ik in tijdskrediet). Dan wordt ge echter op het einde van de maand betaald!
2 Keer pech dus.