Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vyske

ik ga nog maar eens een poortje bouwen om mijn honden tegen te houden;
't is lente en ze beginnen weer uit te breken, wat een ellende!

kabar

Ik ben mijn schoonvader gaan wegdoen, seffes ga ik wandelen, deze namiddag ga ik de plinten voor in mijn living halen, dan ga ik mijn schoonvader weer halen en ... dan is de dag weeral om.

Mathieu

* Seffens eerst naar mijn programma kijken op TV en dan tussen de buien en hopelijk in de zon wandelen of fietsen. Moet toch in beweging blijven
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik ga vandaag naar de karnavalstoet kijken. Hopelijk blijft het droog weer.

Mathieu

Weet het nog niet goed. Normaal gaan we wandelen in het park Molenvijver in Genk een omloop van ongeveer 5 km, als je alle wegen neemt. Je kan ook de buitenboord nemen en dan is het bijna de helft minder. Maar met dat weer hier wachten we gewoon af.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Gaan bergop en bergaf wandelen in Bertem.

vyske

23 maart 2010, 15:50:18 #966 Laatste wijziging: 23 maart 2010, 15:52:21 door catvys
amai, met dit weer wordt dat super genieten! Fijne wandeling gewenst

ik doe het nog eens 'kalm aan' voor de zoveelste keer... maar je kan niet alles uitstellen  :-\

kabar

Heb een extra lange wandeling gemaakt. Zou seffes met de hond moeten gaan, maar ben er te moe voor.

Mathieu

De hele dag achter het verticulteermachine gelopen vandaag en uiteraard de rotzooi die er van voortkwam opgeruimd. Staat kklaar voor het containerplark morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik vertrek nu naar de jaarmarkt. Tot strakskes!

Mathieu

Vandaag nog een zilverden welke dienst gedaan heeft als kerstboom uit de pot gehaald en in de modder in de grond gezet. Was nog geen naalden verloren, dus zal die misschien wel aangaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Om kwart voor acht telefoon van mijn schoonmoeder. "Karel, onze pa is weeral gevallen ... "

jerryke

Citaat van: kabar op 10 april 2010, 09:50:43
Om kwart voor acht telefoon van mijn schoonmoeder. "Karel, onze pa is weeral gevallen ... "

oei .....hopelijk niet te ernstig

kabar

Citaat van: jerryke op 10 april 2010, 11:17:37
Citaat van: kabar op 10 april 2010, 09:50:43
Om kwart voor acht telefoon van mijn schoonmoeder. "Karel, onze pa is weeral gevallen ... "

oei .....hopelijk niet te ernstig

Is bijna dagelijkse kost. Zou in zijn rolstoel moeten blijven maar komt er uit en maakt bruuske bewegingen zodat hij zijn evenwicht verliest.

Mathieu

Hier vanmorgen een tf van ons nicht, Thieu kom eens effen helpen, Louis is gevallen en ik krijg hem niet recht. Deze heeft een spierziekte aan zijn linkerzijde. Dent dat toch nog altijd dat hij alles kan en staat wat bruusk op , draait zich naar links en dan kan dat links been hem niet meer houden en daar ligt mijnheer. Schoonzoon was werken en dan ben ik de volgende reddende engel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.