Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

Vertrek zodadelijk naar de kust, voor de verjaardag van de dochter te vieren daar.

Willy     

kabar

Mijn dochter was "uitgeteld" voor dit weekend. Ben eens curieus. Als moeder en kind maar gezond zijn!

kabar

Binnen een kwartierke ga ik naar mijn stamcafé bij mijn vrienden. Als ze me daar bellen voor mijn dochter, heb ik al direct een "tournée générale" aan mijn broek.

Mathieu

Kabar al een dikke proficiat op voorhand, zal niet lang meer op zich laten wachten denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Voormiddag niks en namiddag omstreeks 14.00 uur in Kessel-Dorp arriveren. Wat bijbabbelen met onze vrienden ( zien mekaar 4 maal per jaar), een wandeling doen daar en dan eten. Omstreeks 20.30 uur dan op het gemak terug naar huis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op  7 maart 2010, 11:50:15
Voormiddag niks en namiddag omstreeks 14.00 uur in Kessel-Dorp arriveren. Wat bijbabbelen met onze vrienden ( zien mekaar 4 maal per jaar), een wandeling doen daar en dan eten. Omstreeks 20.30 uur dan op het gemak terug naar huis.

Hebt ge geen auto meer Mathieu?  :lachrol:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Citaat van: Koter op  7 maart 2010, 12:29:44
Citaat van: Mathieu op  7 maart 2010, 11:50:15
Voormiddag niks en namiddag omstreeks 14.00 uur in Kessel-Dorp arriveren. Wat bijbabbelen met onze vrienden ( zien mekaar 4 maal per jaar), een wandeling doen daar en dan eten. Omstreeks 20.30 uur dan op het gemak terug naar huis.

Hebt ge geen auto meer Mathieu?  :lachrol:

Jawel, als je een hyundai H1 een auto kan noemen. Geraak er wel overal mee en ben er tevreden mee. Ben dus, om het anders te zeggen, rustig terug naar huis gereden tegen 110 km per uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Omdat ge op uw gemak (= hier ook WC) aan het rijden was  :4_1_72:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Inderdaad, maar daar rij ik dus niet, weet plaatsen waar dat makkelijker gaat. :lachrol: :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag laten we gewoon alles op ons afkomen, en we zien wel. Toch makkelijk dat gepensioneerd leven hé.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Haan die de windrichting geeft herstellen,loopt beetje stroef dus zal er olie moeten aandoen en terwijl haan opblinken zodat hij er terug mooi rood(koper) uitziet.

Mathieu

Seffens mijn ochtendwandeling en voor de rest zal het van het humeur van madame afhangen of er ergens naar toe gegaan wordt. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik twijfel nog of ik zou gaan wandelen of niet. Het is toch zo koud.

speed

Ik ben deze morgend gaan wandelen in Betekom,begin koud met wind maar na paar km goed doorstappen kreeg ik het zelfs warm.

Mathieu

9 maart 2010, 17:35:54 #944 Laatste wijziging: 11 maart 2010, 12:07:04 door Mathieu
Ik ga seffens nog een toer maken met de fiets, zo maar voor de lol. In het zonneke natuurlijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.