Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar

Citaat van: Mathieu op 21 februari 2010, 09:58:35
Zoals gezegd naar de mange waar we de kleindochter naar toe brengen. Om11.00 uur komen we terug via de winkel Delhaize en tegen 14.30 uur komt de zoon terug van zijn werk en pikt hij zijn dochter terug op. En dan zien we wel voor de rest van de dag.

Op een zondag?????????

speed

Ben deze morgend al gaan wandelen in Kortenaken en na middageten pintje drinken in stamcafe en daarna naar cross op tv kijken met koffie en taart.

Mathieu

Citaat van: kabar op 21 februari 2010, 10:08:06
Citaat van: Mathieu op 21 februari 2010, 09:58:35
Zoals gezegd naar de mange waar we de kleindochter naar toe brengen. Om11.00 uur komen we terug via de winkel Delhaize en tegen 14.30 uur komt de zoon terug van zijn werk en pikt hij zijn dochter terug op. En dan zien we wel voor de rest van de dag.

Op een zondag?????????


iedere zondag, want ze zit op internaat ( op eigen verzoek). Dus moeten wij naar Stein in NL en daar is dat alle dagen van dat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Kom juist terug van de autocontrole. Gaatje omdat er teveel gaten in mijn nummerplaat geboord zijn en gaatje wegens beschadiging van bumper.
Mag gewoon verder rijden.

Koter

Citaat van: kabar op 22 februari 2010, 10:26:42
Kom juist terug van de autocontrole. Gaatje omdat er teveel gaten in mijn nummerplaat geboord zijn en gaatje wegens beschadiging van bumper.
Mag gewoon verder rijden.

Tegenwoordig kunnen ze daar echt overdrijven, dat heeft niets meer met veiligheid te maken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Citaat van: Koter op 22 februari 2010, 10:48:40
Citaat van: kabar op 22 februari 2010, 10:26:42
Kom juist terug van de autocontrole. Gaatje omdat er teveel gaten in mijn nummerplaat geboord zijn en gaatje wegens beschadiging van bumper.
Mag gewoon verder rijden.

Tegenwoordig kunnen ze daar echt overdrijven, dat heeft niets meer met veiligheid te maken.
Ik vind dat ook, maar ga met die mannen niet discuteren: zij kunnen u harder pesten dan ik hen.

kabar

Heb vandaag een CD van André Hazes gekregen van 't vrouwke.

Mathieu

Citaat van: kabar op 22 februari 2010, 11:16:30
Citaat van: Koter op 22 februari 2010, 10:48:40
Citaat van: kabar op 22 februari 2010, 10:26:42
Kom juist terug van de autocontrole. Gaatje omdat er teveel gaten in mijn nummerplaat geboord zijn en gaatje wegens beschadiging van bumper.
Mag gewoon verder rijden.

Tegenwoordig kunnen ze daar echt overdrijven, dat heeft niets meer met veiligheid te maken.

Ik vind dat ook, maar ga met die mannen niet discuteren: zij kunnen u harder pesten dan ik hen.

Inderdaad, ik ging voor enkele jaren met jeep en caravan en de stekker van de caravan stak er niet juist in. Dus links achter geen licht. men maakt er mij attent op en voor het buitenrijden stak de stekker er normaal in en het licht brandde. Aan de kassa diende ik een hercontrole en een controle te betalen of ik kreeg geen groene kaart.Gezwegen in alle talen en maar betaald.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: kabar op 22 februari 2010, 17:22:32
Heb vandaag een CD van André Hazes gekregen van 't vrouwke.
Heeft ze er ook een paar handdoeken bijgelegd Kabar??? :10_1_20:

Mathieu

Proefkonijn gespeeld in de UZ in Gent vandaag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op 24 februari 2010, 21:52:23
Proefkonijn gespeeld in de UZ in Gent vandaag.

Konijn met pruimen?  ;D

Mathieu

Neen, proefkonijn waar ze met vlijmscherpe mesjes in gesneden hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ben in de living nieuwe vloer aan 't leggen (28 m²). Heb vandaag de grondplaten (vezelplaten) gelegd en vastgevezen, morgen laminaat erop.
Ben toch al moe!

kabar

En ik word met de minuut stijver en stijver.

Micmac

Citaat van: kabar op 26 februari 2010, 17:33:04
Ben in de living nieuwe vloer aan 't leggen (28 m²). Heb vandaag de grondplaten (vezelplaten) gelegd en vastgevezen, morgen laminaat erop.
Ben toch al moe!

Blijf zeker één centimeter van de muren af met je vezelplaat en laminaat daar deze nogal eens kunnen uitzetten, door een laag isolatie op de vezelplaat te leggen krijg je een zwevende laminaatvloer, een zwevend tapijt als het ware .
Dit systeem is niet toe te passen bij vloerverwarming.