Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Madame Stella op 11 februari 2010, 13:06:46
nog e poar flashkes en balayagekes zette; das zo in e menier, ast ma ni 't zelfste kouleurke is op ene kop he


Hierse ons biermadame is er ook nog eens, terug van verlof, of op een dag gaan wandelen en de weg terug niet meer gevonden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag donderdag : dus wordt er in de namiddag niets gedaan. Ga juist van avond fitnissen en de rest niets veel uitrichten om niet te zeggen helemaal niets.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ik weet alleen wat ik vandaag "niet" ga doen en dat is buitenkomen.

kabar

Ik was daarstraks buitengegaan om te gaan wandelen, maar ben na een tijdje teruggekeerd wegens het slechte weer.

jerryke

Citaat van: catvys op 11 februari 2010, 15:48:06
Citaat van: kabar op 11 februari 2010, 12:37:25
Citaat van: kabar op 11 februari 2010, 11:08:10
Citaat van: catvys op 11 februari 2010, 10:57:51
Citaat van: kabar op 10 februari 2010, 11:13:19
Wandelen en een Valentijnscadeau kopen.

hoe schattig, een valentijnscadeau kopen voor je madam



Als ik dat niet doe is het kot te klein. Ik vind het een belachelijk commercieel gedoe.


« Laatste verandering: Vandaag om 10:33:16 door catvys »

Hoe is dat mogelijk in een bericht van mij???????
ik heb het gemeld aan de leiding hier en ben er vrij zeker van dat het komt omdat ik
vroeger zelf oprichter was van dit forum en ergens nog teveel rechten heb.
Ik hoop dat ze het kunnen aanpassen en sorry voor de ongewilde ingreep;
ik wou gewoon antwoorden maar het belandde in je posting

sorry Kabar dat is ergens mijn fout, ik wist niet dat Vyske nog rechten had om te modereren

kabar

Citaat van: jerryke op 11 februari 2010, 17:39:47
Citaat van: catvys op 11 februari 2010, 15:48:06
Citaat van: kabar op 11 februari 2010, 12:37:25
Citaat van: kabar op 11 februari 2010, 11:08:10
Citaat van: catvys op 11 februari 2010, 10:57:51
Citaat van: kabar op 10 februari 2010, 11:13:19
Wandelen en een Valentijnscadeau kopen.

hoe schattig, een valentijnscadeau kopen voor je madam



Als ik dat niet doe is het kot te klein. Ik vind het een belachelijk commercieel gedoe.


« Laatste verandering: Vandaag om 10:33:16 door catvys »

Hoe is dat mogelijk in een bericht van mij???????
ik heb het gemeld aan de leiding hier en ben er vrij zeker van dat het komt omdat ik
vroeger zelf oprichter was van dit forum en ergens nog teveel rechten heb.
Ik hoop dat ze het kunnen aanpassen en sorry voor de ongewilde ingreep;
ik wou gewoon antwoorden maar het belandde in je posting

sorry Kabar dat is ergens mijn fout, ik wist niet dat Vyske nog rechten had om te modereren

Geen probleem hoor Jerryke.

Mathieu

Eind goed al goed. En Vyske zal dat niet opzettelijk gedaan hebben, daar ben ik zeker van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

nee of course, had het zelf niet in de mot dat ik nog zoveel knopkes had maat dat is nu opgelost.

Mathieu

Seffens wandelen, en voor de rest van de dag zien we wel weer. Indien we nergens naar toegaan dan vanmiddag als het weer zo blijft nog eens de frisse lucht in.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ben juist vezelplaten gaan halen om onder de laminaat in de living te leggen. Volgende week beginnen we eraan.

Mathieu

Niks de hele dag niet, steeds binnen gezeten gezien mijn tanden er allemaal uit zijn sedert vanmorgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ben ook een nieuwe brandblusser gaan halen. Ik moet binnenkort naar de keuring en de mijne (brandblusser!) was vervallen sinds 2007.

janmettepet

Alle dagen even druk. Uitnodigingen ronddragen voor de 60-jarige klasgenoten, pamfletten opstellen voor de garageverkoop, den brouwer gaan betalen van het afgelopen weekend (buffet en country) en nog duizend andere dingen.  :pan_kloppen:

Mathieu

Naar de markt en dan op bezoek bij mijn schoonbroer. Nadien naar huis om wat te eten en dan terug op visite bij een ander schoonbroer. En eens dan terug thuis zal het niks meer worden als nog even gaan wandelen denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Zoals gezegd naar de mange waar we de kleindochter naar toe brengen. Om11.00 uur komen we terug via de winkel Delhaize en tegen 14.30 uur komt de zoon terug van zijn werk en pikt hij zijn dochter terug op. En dan zien we wel voor de rest van de dag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.