Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Wilde het vogelbestand in de tuin nog eens bekijken, maar er zijn er bijna geen opgedaagd. Zouden die rotzakjes op een ander iets beters gekregen hebben dan mezenbollen en nootjes?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Mussen zie ik hier zelden, daarentegen massa's koolmezen en roodborstjes.

Mathieu

Vandaag verder alles rustig houden en ter beschikking staan van madame. Maar ze kan al geen uur meer blijven liggen en dat is al een heel goed teken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Vandaag ga ik een geschil trachten op te lossen tussen twee buren. Daarna afspraken maken om met enkele 60-jarigen bijeen te komen voor een vergadering. Daarna naar de notaris voor enkele inlichtingen. Dan lidkaarten maken voor een vereniging. Daarna een voorzetluik voor de kachel insmeren met stoofkuis. Daarna naar het gemeentehuis om wat informatie en met die informatie naar een inwoner van de gemeente. Is er dan nog tijd over nog even naar de bank om een rekening op te heffen. Daarna eten en rust.  :dol_draaien:

Mathieu

Je vraag of er dan nog tijd is voor.......... als je 12.00 uur in bed blijft liggen dan zal er geen tijd meer zijn.


Wat ik ga doen vandaag weet ik nog niet. Ik laat vandaag alles op mij afkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik maak vandaag mijn wandeling. Voor de rest zullen we wel zien.

speed

Eerst viskes wassen en na eten wandeling met hondje naar aphoteek en deze avond gaan zwemmen met hartpatienten en studentinekes.

barabas

Citaat van: speed op  1 februari 2010, 12:34:22
Eerst viskes wassen en na eten wandeling met hondje naar aphoteek en deze avond gaan zwemmen met hartpatienten en studentinekes.


WOW!

vyske

ik word hier nogal gesoigneerd he  ;D

speed

Jamaar dat zijn niet de Viskes die Prof bedoeld,spijtig hé,vind ik ook. :10_1_20:

Mathieu

Straks weer een beetje afzien onder het deskundige oog van onze begeleidster van 26 lentes jong.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Marc Spandel

Vandaag ga ik 'vogelen' ! :Tip-Hat:

Waarom?
Morgen komt er een 6 voor, en het is dus vanavond de laatste keer in heel mijn leven dat ik mijn vrouw kan pakken als vijftiger!
Waarschijnlijk zal ik morgen dan weer moeten klagen dat ik een kilo of tien ben afgevallen, want mijn lader is goed gevuld.  :10_1_20:
Vrije meningsuiting is een mensenrecht !
http://www.spandel.net

kabar

Hebt ge uwe vuile praat nog altijd niet afgeleerd?

Marc Spandel

Citaat van: kabar op  1 februari 2010, 19:31:45
Hebt ge uwe vuile praat nog altijd niet afgeleerd?

Neen Kabar, en met die 6 daarvoor zal het wel nog verergeren.  :4_1_72:
Vrije meningsuiting is een mensenrecht !
http://www.spandel.net

Mathieu

Citaat van: Marc Spandel op  1 februari 2010, 19:21:48
Vandaag ga ik 'vogelen' ! :Tip-Hat:

Waarom?
Morgen komt er een 6 voor, en het is dus vanavond de laatste keer in heel mijn leven dat ik mijn vrouw kan pakken als vijftiger!
Waarschijnlijk zal ik morgen dan weer moeten klagen dat ik een kilo of tien ben afgevallen, want mijn lader is goed gevuld:10_1_20:

Er zijn natuurlijk mensen die nog steeds een superdunk van hun eigen hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.