Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op 29 november 2009, 15:25:11
Wij zijn sebiet weg naar een verjaardag van een duo. Lekkere hapjes vanmiddag en vlaai en avondeten er nog bij. Maar ik ben BOB dus voor mij plat water.
Denk aan uw lijn mathieu!

Mathieu

* vandaag niet veel meer dan straks naar de fitniss. Dat lekkers van gisteren moet er uit. Hebben om 23.45 uur geen controles gezien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Heb zojuist telefoon van mijn oudste zus gehad. Ze is weer thuis na enkele maanden op haar appartement in Alanya gezeten te hebben en moest me kunnen zeggen dat ze nog zot van mij stond. Na de feestdagen is ze weer weg ... en dat ze groot gelijk heeft.
Haar auto lag wel in panne .. te lang thuis in de garage stilgestaan. Ze zijn hem in gang komen zetten en mijn schoonbroer moest direct een rit van 50 km maken.

Mathieu

Ik mag niets doen. Mia is aan haar kerstdorpje bezig en dan moet ik zeker uit de buurt blijven. Dus kijk ik naar het nieuws en een herhaling van Spoed om dan weer eens rustig achter of voor mijn pc te kruipen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Ben bezig deelname aan drie kerstmarkten op poten te zetten, een koud buffet, een countrynamiddag, een kerstdiner en statuten voor een op te starten vereniging.

stevens-willy


Ben naar de kook les geweest.
t'Was lekker.

Willy

Mathieu

Niets uitgericht vandaag, met zulk weer. Je word er wel heel stram an dus ben ik maar tweemaal gaan wandelen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik ben éénmaal de stad in geweest om mijn afrekening van de dokters- en apothekerskosten op te sturen naar mijn hospitaalverzekering. En neen, ik ben geen enkele café binnengegaan.

Mathieu

Voormiddag op familiebzeoek ( éénmaal per week). Vanmiddag naar de verjaardag van de ex-schoondochter Liliane. En dan straks mijn wekelijkse bezigheid terug herhalen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op  3 december 2009, 11:28:55
Voormiddag op familiebzeoek ( éénmaal per week). Vanmiddag naar de verjaardag van de ex-schoondochter Liliane. En dan straks mijn wekelijkse bezigheid terug herhalen.

Koffie drinken?

Mathieu

Iedere maandag en donderdagavond mij afjakkeren in de fitniss voor één uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Eerst winkelen en daarna omstreeks 16 uur naar een vernissage van een goede kunstschilder.

Mathieu

Voormiddag op bezoek geweest. Nu eten en dan afwachten tot de rest weer hier op bezoek komt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

We zijn de kerstboom aan 't zetten. 't Is nogal een gevloek om die lampkes uit de war te halen.
Wanneer de nieuwe veranda er staat zetten we daar ook nog een kerstboom.
Guske zou zo graag helpen, maar mag niet.

janmettepet