Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spook

Citaat van: Mathieu op 14 november 2009, 21:34:31
Spookje je moet wel de namen goed schrijven want anders weten we niet over wie je het hebt.

Ja Mijnheer Mathieu, U heeft gelijk Mijnheer Mathieu, ik zal dat proberen Mijnheer Mathieu, goed zo Mijnheer Mathieu?

Krijg ik ook vlaai Mijnheer Mathieu en Mijnheer Kabar?

Mathieu

 * vlaai eten die Mia gebakken heeft en ook nog lekker gesmuld van de pizza die Mia ook zelf bakt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

ik wil oek wel van die vlaai pruve

jerryke

Citaat van: Fonske op 21 november 2009, 20:39:41
ik wil oek wel van die vlaai pruve

ja ik ook, en die pizza wil ik ook proeven  :9_2:

kabar

Ik ben van de wijn aan 't proeven.

kabar

Ze zijn vandaag prijs komen maken voor een nieuwe veranda. Valt mee. Als de prijs van de aannemer die de onderbouw moet maken (van de tuin tot het eerste verdiep) waar die veranda moet opkomen ook maar meevalt.
Timing:
- eind juli: afbraak van de bestaande veranda en verder uitgraven van de fundamenten
- augustus: metsen van de onderbouw
- september: plaatsen van de veranda
- october: in vakantie naar Turkije.

Mathieu

Voormiddag wachten op de mazoutman , die me weer wat armer komt maken. En als die vroeg genoeg weg is op bezoek bij mijn oudste zus in Hasselt, die ligt al meer dan een week volledig plat met haar slechte rug.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Volgende week komt bij mij de mazoutman ook. Ik doe elke keer maar 1.000 liter in.

Mathieu

Ben weer gaan wandelen en heb van hetzelfde laken een broek gekregen als gisteren. Mooi droog weer, dus geen paraplu en wanneer ik oneveer halfweg was, begion het weer te gieteN; Dus weer nat thuis en zeker niet aan de binnenkant.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

ik zen just trug van men lief en strak gon ik er trug nor toe en ik mach blijve slope dor

kabar

Vanavond ga ik een fles witte wijn drinken. Ik moet nog in mijn kelder gaan zien welke.

Mathieu

Citaat van: Fonske op 28 november 2009, 17:39:31
ik zen just trug van men lief en strak gon ik er trug nor toe en ik mach blijve slope dor


En hebben jullie op dezelfde kamer geslapen, en misschien met de rug tegen mekaar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Wijn hier deze morgend al open gedaan om te chambréren,verder niet veel meer doen met dit rotweer buiten strak naar Gieten kijken.

Mathieu

Wij zijn sebiet weg naar een verjaardag van een duo. Lekkere hapjes vanmiddag en vlaai en avondeten er nog bij. Maar ik ben BOB dus voor mij plat water.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Ja is nodig van water te drinken want volgens kennis zou er de eerste dagen van BOB actie veel controle zijn,kwestie van de schrik erin te jagen.
Hier stonden ze op weg naar vliegplein deze morgend om 05h00 controle te doen.