Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Voormiddag buite de wandeling ( die er al op zit) niets meer denk ik. Tenzij dat Mia nog iets moet hebben van de winkel. Dan gaan we dat halen met de fiets.

Namiddag het kot weer vol, schoonbroer is afgekomen van Italie en komt op bezoek met gevolg. Dus 10 personen voor koffie en avondbrood.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Naar putte geweest, flurk gaan bezoeken, in het echt ziet die der nog mottiger uit dan op de foto's he jongens en stinken dat dat manneke doet, gewoonweg niet te doen, om dan van al dat slijm nog maar te zwijgen !!!

xofie

gestoofd witloof maken en op pc'ke me wat amuseren

speed

Laatste stuk van mijn garage verven.

Mathieu

Vanmiddag op bezoek bij een eveneens gepensioneerd collega. Hoe laat het zal worden weet ik dus niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


kabar


Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Deze morgen was het koud. Toen ik deze namiddag mijn wandeling maakte was het helemaal niet koud meer (tenminste als ik in de zon bleef).
Morgen is het zondag, dus om 11 uur naar mijn stamcafé.

Mathieu

Vandaag naar een kennis geweest op een huis ( klederen erin aanwezig) op te ruimen en te classeren voor andere mensen die ze wel kunnen gebruiken. Vanmiddag is het dus sorteerdag voor ons Mia, daar mag ik niet aankomen. Dus mijn plaatsje is gekend , nadat ik eerst ga wandelen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Seffens naar de garage, een van de zij schuifdeuren laat een verdacht geluid horen als ik die open of dicht doe. gezien er nog steeds garantie opzit, even binnenwippen in de garage.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

ike niks ni meer want ik hem just gedon

kabar

Ik zoek nog een excuus om mijn vrouw vanavond voor de tv weg te krijgen zodat ik naar de voetbal kan zien.

Spook

Moet ik eens komen spoken Mijnheer Kabaar

kabar

Citaat van: Spook op 14 november 2009, 21:19:51
Moet ik eens komen spoken Mijnheer Kabaar

Gaat ge u vermommen als mijn schoonmoeder?