Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 19 mei 2018, 15:44:53
Citaat van: Flurk op 29 april 2018, 12:32:49
De vorige heeft 122.000 km gedaan op 18 jaar . Ik hoop van met deze hetzelfde te doen.......... :okidoki: :okidoki: :okidoki:

Een mooie wagen, electrisch misschien, en ik hoop voor jullie dat jullie die km-s van de vorige wagen nog volledig op deze mogen zetten.
Uiteindelijk toch voor de benzineversie gekozen en niet voor de hybride. Ik weet niet direkt waarom maar ik vertrouw dat half electrisch gedoe niet helemaal. Als er een "plonke" springt kunt ge te voet gaan....... :smil414ae0fb30e96: :4_1_72:

Flurk

Als het droog blijft deze namiddag naar de Pinkster jaarmarkt in Zemst. Misschien kom ik daar iemand met een Aussie hoed tegen?    :hi_smiley:  Anders ga ik naar mijn atelierke een nieuw stuk opstarten.

Flurk

Vandaag is het atelierkesdag , te nat buiten om in de tuin te werken. Deze namiddag tussen de vlagen door met hondje gaan wandelen en deze avond als het niet regent gaan skeeleren.

Micmac

Heb bijna heel Belgiksken doorkruist en enkel wat regen in Waterloo.

Flurk

Citaat van: Micmac op  7 juni 2018, 20:23:08
Heb bijna heel Belgiksken doorkruist en enkel wat regen in Waterloo.
In Drogenbos geen druppel gevallen. :biggrinumbrella1:

stevens-willy

Terug van Diepenbeek ons twee dagen verblijf zit er weer op. :9_2:

Willy

Flurk

Ik heb dus toch in de tuin kunnen werken met de stralende zon die er om 15 uur doorgekomen is.  :a_thumbsup_20:

stevens-willy

Deze avond, lekker frietjes en een gebakken worst met majonais  aan de frietkraam en ter plaatse op eten op het terras van de sporthal, met een Spa bruis.
We doen dit ieder woensdag.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op 27 juni 2018, 16:57:19
Deze avond, lekker frietjes en een gebakken worst met majonais  aan de frietkraam en ter plaatse op eten op het terras van de sporthal, met een Spa bruis.
We doen dit ieder woensdag.

Willy

Ik heb bij mijn frietjes toch liever een frisse pint bier.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Citaat van: Koter op 27 juni 2018, 18:27:12
Citaat van: stevens-willy op 27 juni 2018, 16:57:19
Deze avond, lekker frietjes en een gebakken worst met majonais  aan de frietkraam en ter plaatse op eten op het terras van de sporthal, met een Spa bruis.
We doen dit ieder woensdag.

Willy

Ik heb bij mijn frietjes toch liever een frisse pint bier.  ;D

Drink al jaren geen bier meer.

Willy

Micmac

Willy, wat zit er onder het plastiek dak als je van Heers op Gelinden rijdt aan de rechterkant, een fruitsoort of zoiets.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Weeral niets zou ik zeggen, veel te warm.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Vermoedelijk hetzelfde als gisteren. De schaduwkant van de tuin proper maken, oud hout onder de rhododendrons uithalen en verhakselen, moeder de vrouw naar de kleerwinkels voeren, met Sara in het domein gaan wandelen en later op de avond als de zon wat minder is een eindje gaan skeeleren langs de Leuvense vaart.

Flurk

Ziezo, de zon is wat minder, ik ben weg met de rolletjes............. :okidoki: