Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Wij gaan kortelings naar Plankendael.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

9 september 2017, 13:11:57 #2971 Laatste wijziging: 22 september 2017, 17:13:02 door Micmac
De 40 ste airshow te Leopoldsburg gaat door vandaag en morgen, ook de F-35 zal er zijn zowel op zaterdag als zondag.
Volgend jaar is deze Airshow te Kleine-Brogel en niet op Sanicole.

http://www.sanicole.com/index.php/nl/programma-nl

Flurk

Verd.mme ik stond juist klaar om een stapje te doen met ons Sarake als de lucht zwart begon te worden. Nu is het aan het gieten en zit ik aan de PC want mijn handen doen pijn van het raspen op een stuk hout. :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

Hebben vandaag niets gedaan, het weer was veel te fijn. Hier heeft het maar éénmaal geregend.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

22 september 2017, 12:59:48 #2974 Laatste wijziging: 22 september 2017, 13:02:25 door stevens-willy
Deze namiddag gaan we deze fiets uitstap doen het zijn 10769 meter totaal.
De rit gaat van Heers naar Mettekoven en zo naar de Kluis in Helshoven en via Gutschoven terug.



Mariette & Willy

Micmac

Willy, je zit buiten het fietsroutenetwerk te fietsen of je hebt een verkeerde kaart, want die omgeving zit tussen nr 150 en 160 maar dat geeft de kaart niet aan.

stevens-willy

Citaat van: Micmac op 23 september 2017, 00:48:07
Willy, je zit buiten het fietsroutenetwerk te fietsen of je hebt een verkeerde kaart, want die omgeving zit tussen nr 150 en 160 maar dat geeft de kaart niet aan.
Micmac, deze kaart en wandel al dan niet zijn fietsroutes zijn door mij zelf gemaakt.
Ze komen van CD-ROM DE STAFKAARTEN VAN BELGIE , ze bestaan uit twee CD ene "VLAANDEREN en BRUSSEL en de tweede WALLONIE".
Ge kunt ze ook aan GPS koppelen, momenteel kunt ge ze niet meer krijgen, ze zijn heel interessant maar zijn van 2002 en werken niet meer onder de laatste verse Window, ik heb ze nog ge kocht toen ik met ME werkte over vier jaar terug heb ik dan een Laptop gekocht met W8 en daar werkte ze niet meer op dan heb ik bij mijn PC Boer een Laptop gekocht en daar W7 laten op zetten en daar werken ze wel mee.
Dus de wandel roetes die ik hier zet zijn van eigen ontwerp en komen niet van wandel en fiets net.

Willy     

stevens-willy

23 september 2017, 13:14:16 #2977 Laatste wijziging: 23 september 2017, 14:59:38 door stevens-willy
Zo ziet deze verpakking van deze CD-ROM er uit.



Ik heb zo een 200 wandel en fiets weg gemak en opgeslagen en ook geklasseerd met de gegevens in drie boeken.
De gegevens zien er B.V.B. zo uit



Ik kan 3945 Kwaadmechelen in geven dan krijg ik dit op schaal van 50000 ik kan dat vergroten of verkleinen naar schaal 5000, er zijn verschillen mogelijk heden zelf op graden op te geven.

Hier een V.B. van Kwaadmechelen schaal 50000




Willy

Micmac

Ja die kaarten zijn hetzelfde als de stafkaarten van de Landmacht.

Nu zijn die kaarten anders met de knooppuntroute's en rij je van het ene nummer naar het andere, of zoals dat nu heet " van knooppunt naar knooppunt.


http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx

stevens-willy

Citaat van: Micmac op 23 september 2017, 22:29:16
Ja die kaarten zijn hetzelfde als de stafkaarten van de Landmacht.

Nu zijn die kaarten anders met de knooppuntroute's en rij je van het ene nummer naar het andere, of zoals dat nu heet " van knooppunt naar knooppunt.


http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx
Neen ik gebruik deze bewegwijzering en knooppunten niet, ik maak mijn eigen bewegwijzering ik kom zelden op de openbare weg, de weggen en paden waar ik op kom zijn wel verhaard en gaan door de natuur voor 95% veld en bos wegen.

Willy 

stevens-willy

Deze namiddag wandelen 8 Km. schulensmeer, ga mee met de dochter en schoonzoon.
Na de wandeling eten in Halen.

Mariette - Jos - Nelly & Willy   

stevens-willy

Met Mariette naar de Docter geweest, ze was gisteravond gestoken door drie beien in haar linker arm.
Het gebeurde toen haar broer hooi kwam halen en een bussel op nam, kwam er een zwerm onder uit.
Hij is ook twee keer gestoken, in zijn buik en op zijn hand.

Willy

stevens-willy

Om 13 uur naar de gemeente er is er een herinnerings dag van de laatste (20) jaar er is ook iets te eten, :koffiekoek: meende gehoord te hebben dat het pannenkoeken zouden zijn.

Willy


Micmac

Citaat van: stevens-willy op 23 oktober 2017, 13:47:20
Om 13 uur naar de gemeente er is er een herinnerings dag van de laatste (20) jaar er is ook iets te eten, :koffiekoek: meende gehoord te hebben dat het pannenkoeken zouden zijn.

Willy



Al op meer dan 10 plaatsen Boekweit pannenkoek met spek gaan eten maar dat is in de verste verte geen echte Boekweit pannenkoek, volgens mij kennen ze dat recept niet, het word de dag ervoor klaargemaakt met echte gist en zijn bijna zwart van kleur.


stevens-willy

Citaat van: Micmac op 23 oktober 2017, 16:58:26
Citaat van: stevens-willy op 23 oktober 2017, 13:47:20
Om 13 uur naar de gemeente er is er een herinnerings dag van de laatste (20) jaar er is ook iets te eten, :koffiekoek: meende gehoord te hebben dat het pannenkoeken zouden zijn.

Willy



Al op meer dan 10 plaatsen Boekweit pannenkoek met spek gaan eten maar dat is in de verste verte geen echte Boekweit pannenkoek, volgens mij kennen ze dat recept niet, het word de dag ervoor klaargemaakt met echte gist en zijn bijna zwart van kleur.



Micmac, denk niet dat je dat nog ergens kunt gaan eten, of het zou in een aude taverne of restaurant zijn.
Maar bij mijn weten hier in de streek niet.

Willy