Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op 12 juli 2017, 13:06:58
Citaat van: stevens-willy op 12 juli 2017, 12:21:58
Citaat van: Micmac op 11 juli 2017, 23:07:34
Tegen dat ik weet wat ik ga doen is de dag al om.


Slaap jij dan zoveel :LOL:

Nee, maar het veranderd constant van onderwerp .
Inderdaad, laat ons het bij het weer houden...................Hier regent het........ :4_1_72:

Flurk

De schade van de hagelstorm van deze nacht opkuisen..........

jerryke

Citaat van: Flurk op 20 juli 2017, 14:06:28
De schade van de hagelstorm van deze nacht opkuisen..........

hopelijk niet te veel schade

Flurk

Alle bomen en heesters zijn de helft van hun blaren kwijt. Voor de rest bij ons niets. Bij de buren zijn alle glasserres vernield. Ook de buren met groententuintjes zijn veel kwijt. Alle pompoenen en tomaten zijn kapotgeslagen en de andere groenten liggen tegen de grond.

Mathieu

Niets gedaan vandaag als juist met madame naar de dokter en die heeft besloten om rx te laten maken van haar heupen. Dus gepasseert bij het ziekenhuis en daar was het snel gedaan. zeggen niets enkel dat alles door gestuurd wordt naar de huisarts. Wij hebben dan wel een papier bekomen waarbij we zelf ook de foto's kunnen bekijken via onze eigen pc Maar daar zie ik dus niets abnormaals op, maar wie ben ik dan ook. Vroeger werd dat gezet op een cd-rom, maar heden ten dage opgeslagen op een gemeenschappelijke pc welke centraal staat in Antwerpen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 20 juli 2017, 21:18:17
Alle bomen en heesters zijn de helft van hun blaren kwijt. Voor de rest bij ons niets. Bij de buren zijn alle glasserres vernield. Ook de buren met groententuintjes zijn veel kwijt. Alle pompoenen en tomaten zijn kapotgeslagen en de andere groenten liggen tegen de grond.

Wonen de brave mensen dat toch hier bij ons, geen hagel gezien of gehoord, we hebben ekel een hoop hemelwater gehad. Vandaag goed geweest tot omstreeks 17.00 uur. Ben willen gaan fietsen maar was sneller terug binnen dan dat ik buiten gegaan was.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

Thuis gekomen van verlof en een lek in de afvoer water van lavabo ze zijn bezig met de vloer op de plaats van het lek open te maken, dat is gedeeltelijk gelukt.
Nu nieuwe elleboog en het zaakje is hopelijk opgelost.

Willy

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 25 juli 2017, 11:50:06
Thuis gekomen van verlof en een lek in de afvoer water van lavabo ze zijn bezig met de vloer op de plaats van het lek open te maken, dat is gedeeltelijk gelukt.
Nu nieuwe elleboog en het zaakje is hopelijk opgelost.

Willy
Hebben wij ook eens voorgehad, dat heeft uiteindelijk een nieuwe vloer in de badkamer gekost.

stevens-willy

Het is hersteld, drie nieuwe tegels, hadden hier nog een doos tegels op zolder liggen.

Willy

stevens-willy

30 juli 2017, 19:43:39 #2934 Laatste wijziging: 30 juli 2017, 19:47:55 door stevens-willy
Ben thuis gebleven, Mariette en dochter zijn alleen gaan wandelen in Zoutleeuw In het zwin er was voor de tweede keer een Tekkel wandeling. Ben er over enkele jaren terug eens geweest, mooi voor te wandelen.
Moet Provinciedomein Het Vinne Zoutleeuw zijn niet het Zwin.

Willy

Micmac


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 31 juli 2017, 00:34:48
Citaat van: Micmac op 30 juli 2017, 23:42:54
Harley's gaan uitwuiven in Leopoldsburg, die driedaagse is alweer gedaan.

https://www.google.be/search?q=harley+treffen+leopoldsburg&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwig66LP4bHVAhWOmLQKHUWlDKoQ_AUICigB&biw=1093&bih=541

Heb jij er ook zo een op stal staan Micmac?
Koter, dat is een stomme vraag. Je moet vragen welke modellen Harley's hij staan heeft.

Micmac

Geen lawaaierige tuigen in mijn garage, ik hou van rust en stilte.

Flurk

Ik heb een tijdje verlof genomen maar nu ben ik toch weer aan een stuk hout begonnen. We zien wel wat er uit komt. :biggrinumbrella1: