Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: barabas op 18 oktober 2009, 13:21:17
Die uitslag van die stemming hoopvol afwachten want ik mag door mijn verhuis niet meer mee stemmen.

Dat ik als niet (meer) Antwerpenaar, maar van het niet komen van dat project, zoals velen, die méér last daarvan hebben dan de Antwepenaren, niet mag stemmen vindt ik géén democratie!

Héél de provincie had op zijn minst moeten mogen stemmen, nog beter: héél Vlaanderen!

Dat ligt aan het stadsbestuur. Zij weten dat wanneer heel Vlaanderen mag stemmen, dat zeker en vast een jà wordt. In Antwerpen zijn er velen die benadeeld zullen zijn met de lange wapper en percentsgewijs zal dat meer nèè-stemmen geven wat de sossen graag willen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

En nu ga ik eerst ja stemmen.  ;)
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

In het oude stuk Merksem, Deurne Noord & Antwerpen omgeving slachthuis wonen nu eenmaal 95 % kansarmen, lees sossen! DAAROM draaide onderhemdje :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Buldosertje zou eenvoudiger zijn, park van maken gelijk op Den Dam

Mathieu

Ben toch eens curieus wat het word. En er niet mee te maken hebbende zou ik zonder plastron toch zo graag eens op zijn neus ( wilde al iets anders zeggen) zien vallen. Dan weet die ook eens wat dat is, want die waant zich nog steeds Koning van Antwerpen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Volgens ik kon zie op de afgekruiste namen in het stembureau zou ik zeggen dat +/- 30% is gaan kiezen. Ik heb natuurlijk maar een paar bladzijden gezien.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Mathieu op 18 oktober 2009, 15:07:28
Ben toch eens curieus wat het word. En er niet mee te maken hebbende zou ik zonder plastron toch zo graag eens op zijn neus ( wilde al iets anders zeggen) zien vallen. Dan weet die ook eens wat dat is, want die waant zich nog steeds Koning van Antwerpen.

Keizer van Antwerpen Mathieu, dat ventje loopt zelfs rond met een lijfwacht van drie man!

Wacht tot met de gemeenteverkiezingen!


xofie

Citaat van: Koter op 18 oktober 2009, 13:26:00
Citaat van: barabas op 18 oktober 2009, 13:21:17
Die uitslag van die stemming hoopvol afwachten want ik mag door mijn verhuis niet meer mee stemmen.

Dat ik als niet (meer) Antwerpenaar, maar van het niet komen van dat project, zoals velen, die méér last daarvan hebben dan de Antwepenaren, niet mag stemmen vindt ik géén democratie!

Héél de provincie had op zijn minst moeten mogen stemmen, nog beter: héél Vlaanderen!

Dat ligt aan het stadsbestuur. Zij weten dat wanneer heel Vlaanderen mag stemmen, dat zeker en vast een jà wordt. In Antwerpen zijn er velen die benadeeld zullen zijn met de lange wapper en percentsgewijs zal dat meer nèè-stemmen geven wat de sossen graag willen.

zeer juist mannen ik zou zeker ja gaan stemmen zijn !!!

xofie

Heb vandaag de klassieker, kip met sla en frietjes gemaakt, eenvoudig maar zo lekker, mijn ventje was weeral kontent

Flurk

Tegen Xofie zeggen dat haar venteje rap kontent is. :oops:

xofie

tegen flurk zeggen dat ik mijn bedenkingen heb over RM

Mathieu

* heel positief denken, maar toch iemand tot zijn gewone woordenschat trachten uit te dagen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

* vanmiddag ( seffens) tante gaan halen in Schoten en deze voor een paar dagen hier hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

ik heb net een ganse zak wortelen geschrapt, geblancheerd en de diepvries ingedaan,en mosselen zuiver gemaakt voor straks

xofie

ik heb dat ook al geprobeerd met boontjes, prei en uiteindelijk vind ik toch dat er niks boven vers gaat.

Flurk

Seffes een kommeke of drie chocolatepudding met een toef room op opsnoepen.