Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: Flurk op  6 juni 2017, 12:20:07
Moesten we nu de moslims eens leren bier drinken, zouden dat dan geen andere mensen worden? :4_1_72:

Ze worden al gek van plat water.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op  6 juni 2017, 22:08:04
Citaat van: Flurk op  6 juni 2017, 12:20:07
Moesten we nu de moslims eens leren bier drinken, zouden dat dan geen andere mensen worden? :4_1_72:

Ze worden al gek van plat water.

Daar moet je geen moslim voor zijn Koter, dat heb ik ook............. :4_1_72:

Flurk

Seffes pistolekes halen want het is woensdag en dan kopen de kleinkinderen en de zoon bij ons lunchen. Ze gaan alledrie naar school................eentje om les te volgen en 2 om les te geven........;

stevens-willy

Naar Dinand geweest daar boottocht gemak sluis doorvaren en kasteel bezocht, na bezoek van kasteel met mooie tuin terug met de boot waar we taart en koffie aangeboden kregen op de boot.
Om 19 uur waren we terug thuis, het was een lekker weertje en we hebben er van genoten.

Willy 

stevens-willy

26 juni 2017, 17:45:28 #2914 Laatste wijziging: 26 juni 2017, 17:59:08 door stevens-willy
Uit kijken naar ons verlof in Holzgau, hier dus http://www.huberweb.net/ We slapen op het Ferrienwonhnungen de Jochelspitz met twee balkons met alles er op en er aan.
Het zal gezellig worden de kinderen Nelly , Jos en Patrick, Patricia en haar twee spruiten gaan ook mee.
We gaan van zaterdag tot de week er op zondag, het is onze derde keer dat we gaan en denkelijk onze laatste keer, wand de benen willen niet meer zo goed voor die bergwandelingen.
We bezoeken ook dat kerkje in het midden van het water verzonken, dit kerkje

Willy    

Flurk

Ik heb deze namiddag voor de lessen verkeer in de school waar mijn oudste kleindochter les geeft voor politieagent gespeeld. Ik vind het ongelooflijk om met dat klein grut (4de leerjaar) te werken en ge krijgt van die mannekes enorm veel vriendschap.
Nu moet met de hond weg komt de hond zeggen............ :4_1_72:

Flurk

Citaat van: Flurk op 26 juni 2017, 18:36:25
Ik heb deze namiddag voor de lessen verkeer in de school waar mijn oudste kleindochter les geeft voor politieagent gespeeld. Ik vind het ongelooflijk om met dat klein grut (4de leerjaar) te werken en ge krijgt van die mannekes enorm veel vriendschap.
Nu moet ik met de hond weg komt de hond zeggen............ :4_1_72:

Flurk

Ik was gisteren begonnen met nog wat te snoeien in de struiken maar gezien er enkele druppels vallen is het toch niet aan te raden om met electrisch gereedschap buiten te werken. Dus dat gaat misschien atelierke worden en in ieder geval nog de wekelijkse boodschappen.

stevens-willy

27 juni 2017, 16:45:25 #2918 Laatste wijziging: 27 juni 2017, 16:49:00 door stevens-willy
Het opperhoofd en ik hebben een lekker vleessalade gemaakt, we kunnen er twee dagen lekker van eten. :P
De ingrediënten zijn, erwten en pootjes, ajuintjes, komkommertjes in stukjes gesneden, mager hesp in stukjes gesneden, mayonaise en kruiden van Dr. Vogel er op, ook nog twee hardgekookte eitjes  dit alles goed onder elkaar geroerd. :P :a_thumbsup_20:  

Willy

Flurk

Een geluk dat ik gisteren dan toch nog iets gesnoeid heb want nu regent het echt . Het zal dus wel een kalme dag worden. Pistolekes hale voor de kinderen die deze middag komen lunchen zal zowat de grootste inspanning zijn en de ontspanning in mijn atelierke. Ik ga proberen om terug wat in gang te geraken want met die warmte ben ik gewoon stllgevallen omdat het TE warm was.

Flurk

Vandaag ga ik mijn gereedschap eens bekijken , zien wat moet geslepen en gewet worden. In de namiddag met hondje weg en deze avond skeeleren, dan heb ik mijn beweging ook gehad. :okidoki:

jerryke

Wat gaat ge vandaag doen?al gedaan vandaag....gelei gemaakt, gestreken en nu babysitten  ;D

Micmac

Tegen dat ik weet wat ik ga doen is de dag al om.

stevens-willy

Citaat van: Micmac op 11 juli 2017, 23:07:34
Tegen dat ik weet wat ik ga doen is de dag al om.


Slaap jij dan zoveel :LOL:

Micmac

Citaat van: stevens-willy op 12 juli 2017, 12:21:58
Citaat van: Micmac op 11 juli 2017, 23:07:34
Tegen dat ik weet wat ik ga doen is de dag al om.


Slaap jij dan zoveel :LOL:

Nee, maar het veranderd constant van onderwerp .