Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Wat een kinderachtig gedoe en ik dat dat die mensen allemaal een groot verstand hadden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag naar de markt geweest en vanmiddag mijn toer gaan fietsen. Mia wilde niet mee en maar goed ook want op plaatsen waaide een strakke wind.
En nu kijken naar de musikale show op Duitsland gepresenteert door Florian
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 maart 2017, 23:07:08
Vandaag naar de markt geweest en vanmiddag mijn toer gaan fietsen. Mia wilde niet mee en maar goed ook want op plaatsen waaide een strakke wind.
En nu kijken naar de musikale show op Duitsland gepresenteert door Florian

Kijk er ook naar, juist met Andy Borg vond ik wel goed, maar Andy was beter dan Floriaan.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 25 maart 2017, 23:07:08
Vandaag naar de markt geweest en vanmiddag mijn toer gaan fietsen. Mia wilde niet mee en maar goed ook want op plaatsen waaide een strakke wind.
En nu kijken naar de musikale show op Duitsland gepresenteert door Florian

staat hier ook op  ;D

Micmac

Heb de klokken al doorgedraaid, kwestie van niet te vergeten.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Goede nacht. De klokken staan gelijk ze moeten staan. Maar waarom schaffen ze dat gewoon niet af en laten ze de tijd gewoon verder draaie?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 26 maart 2017, 03:37:45
Goede nacht. De klokken staan gelijk ze moeten staan. Maar waarom schaffen ze dat gewoon niet af en laten ze de tijd gewoon verder draaie?

Vind ik ook mathieu, ik heb daar de hele zomer last van.....heb in de zomer heel veel moeite met wakker worden op tijd, dus nu gaan we de wekker weer mogen opzetten  :Doh3:

Flurk

Goede morgen allemaal. Het doet nog altijd pijn om zo vroeg uit mijn nest te moeten. Niet dat ik een langslaper ben, verre van , maar ik sta blijkbaar op mijn uur en dat uur is nog altijd de wintertijd. Zelfs de hond is van slag..........Wanneer gaan ze die waanzin eindelijk een stoppen?

stevens-willy

Deze roette gaan we dadelijk maken met de fiets, het zijn 11 Km. 



Mariette & Willy

Flurk

Een dikke wandeling in het Blosodomein doen en onderweg een Westmalle gaan versieren in Het Bootshuis. :okidoki:

stevens-willy

Mijn haar gaan laten knippen.

Mathieu

Ben mijn vaste toer gaan fietsen, alleen deze keer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

vandaag een beeldje afwerken dat ik bezig was, de voortuin op harken en onkruid uittrekken, wandelen met het hondje, met Koeketien naar de kiné, met de jongste en enkele van haar vriendinnetjes een toerke gaan skeeleren, eten in de Lunchgarden, avondwandelingske met hondje en me daarna rot vervelen voor de TV want Koeketien slaat 's avonds altijd de PC aan.  :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op  7 april 2017, 12:01:00
vandaag een beeldje afwerken dat ik bezig was, de voortuin op harken en onkruid uittrekken, wandelen met het hondje, met Koeketien naar de kiné, met de jongste en enkele van haar vriendinnetjes een toerke gaan skeeleren, eten in de Lunchgarden, avondwandelingske met hondje en me daarna rot vervelen voor de TV want Koeketien slaat 's avonds altijd de PC aan.  :smil414ae0fb30e96:

Pc of laptop bij kopen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Is Sherlock in verlof? Ik krijg geen reactie op mijn persoonlijk bericht.
Kan eventueel iemand anders een topic sluiten.?