Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op 10 maart 2017, 18:58:58
Verticuteren is de natuur in je tuin helpen, drie zakken mos en vilt en nog eens twee zakken gras alleen langs de voorkant, dan een mengeling van kalk, stikstof en anti-mos-korrels gemaakt om erover te strooien en het ziet er alweer prachtig uit, mogelijk volgende week iets graszaad bijgooien.
Dan stond er weinig in gezien de oppervlakte van uw domein.........

Micmac

Citaat van: Flurk op 10 maart 2017, 20:49:07
Citaat van: Micmac op 10 maart 2017, 18:58:58
Verticuteren is de natuur in je tuin helpen, drie zakken mos en vilt en nog eens twee zakken gras alleen langs de voorkant, dan een mengeling van kalk, stikstof en anti-mos-korrels gemaakt om erover te strooien en het ziet er alweer prachtig uit, mogelijk volgende week iets graszaad bijgooien.
Dan stond er weinig in gezien de oppervlakte van uw domein.........

Het is nog maar de voorkant of 1/10 de, maar ik heb een gezonde donker groene gazon dankzij stikstof.

Mathieu

Citaat van: stevens-willy op  8 maart 2017, 17:45:54
We zijn goed gevonden tot volgend jaar als er niets tussen kom zij het meisje

Mariette & willy

Mooi dat te kunnen lezen en dat zelfs zonder revisie. Ik zou zeggen volhouden zo.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 10 maart 2017, 18:58:58
Verticuteren is de natuur in je tuin helpen, drie zakken mos en vilt en nog eens twee zakken gras alleen langs de voorkant, dan een mengeling van kalk, stikstof en anti-mos-korrels gemaakt om erover te strooien en het ziet er alweer prachtig uit, mogelijk volgende week iets graszaad bijgooien.

Hier moet ik er nog aan beginnen. Als de weersverwachtingen blijven zoals ze voorspeld hebben zal dat voor volgende week zijn. Het materiaal staat er in ieder geval klaar voor.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Micmac op 10 maart 2017, 23:35:50
Citaat van: Flurk op 10 maart 2017, 20:49:07
Citaat van: Micmac op 10 maart 2017, 18:58:58
Verticuteren is de natuur in je tuin helpen, drie zakken mos en vilt en nog eens twee zakken gras alleen langs de voorkant, dan een mengeling van kalk, stikstof en anti-mos-korrels gemaakt om erover te strooien en het ziet er alweer prachtig uit, mogelijk volgende week iets graszaad bijgooien.
Dan stond er weinig in gezien de oppervlakte van uw domein.........

Het is nog maar de voorkant of 1/10 de, maar ik heb een gezonde donker groene gazon dankzij stikstof.

Hoe groot is dat daar dan wel?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

Dadelijk wandelen bij de gemeente denk dat Mariette met de groep mee zal gaan zonder mij, de benen willen vandaag niet en dan blijf ik maar daar er zijn er noch die niet mee gaan.

Willy

Micmac

Citaat van: stevens-willy op 13 maart 2017, 15:30:41
Dadelijk wandelen bij de gemeente denk dat Mariette met de groep mee zal gaan zonder mij, de benen willen vandaag niet en dan blijf ik maar daar er zijn er noch die niet mee gaan.

Willy

  :denken:   Potten pakken en laat die vrouwen maar wandelen  :Biertje2520klein:

stevens-willy

Dadelijk naar de Gemeente, het is er dansnamiddag En  :Biertje2520klein: pakken, laat ze maar komen de dames en de potten bier. :wave: :Beer-Chug:

Flurk

Ziezo het huiswerk is gedaan, nu direkt het hondje aanlijnen en wegwezen naar de plage voor een toerke van 2 uur.

stevens-willy

Om 15 uur deze fiets roette doen, het zijn wel geteld 9061.33 meter.




Mariette & Willy

Flurk

24 maart 2017, 12:31:13 #2860 Laatste wijziging: 25 maart 2017, 13:34:07 door Flurk
Vandaag in de tuin werken, dat gaat nog wel enkele dagen het geval zijn. Gisterenavond geprobeerd om mijn deel van de groepstentoonstelling op te stelen. Man man man ellende ellende. Blijkbaar is het de eerste keer dat die schilders een beeldhouwer in de groep hebben. Beelden kleiner dan 1 meter worden op sokkels van 120 cm. hoog gepresenteerd. Liefst op een eilandje met ruimte er tussen om er te kunnen rondlopen. Groot probleem, als je dus de zaal binnenkomt kan je de schilderijen die er3 meter achter aan de muur hangen niet goed meer zien. Dus sokkels weg en beelden tegen de muur zoals de schilderijen. Uiteindelijk verkregen dat ik kleinere stukken op de sokkels kon zetten. Plots stelt er eentje vast dat de beelden niet dezelfde kleur van hout hebben. Niet schoon dus vonden ze en het beeld met de afwijkende kleur mag dus niet geplaatst worden. Dus in het vervolg niet hoog, alles tegen de muur op een tafel en als het mogelijk is uit hetzelfde hout en dezelfde kleur............................ :grrr: :grrr: :grrr: Zou er nog een volgende keer komen? :denken:

Micmac

Citaat van: Flurk op 24 maart 2017, 12:31:13
Vandaag in de tuin werken, dat gaat nog wel enkele dagen het geval zijn. Gisterenavond geprobeerd om mijn deel van de groepstentoonstelling op te stelen. Man man man ellende ellende. Blijkbaar is het de eerste keer dat die schilders een beeldhouwer in de groep hebben. Beelden kleiner dan 1 meter worden op sokkels van 120 cm. hoog gepresenteerd. Liefst op een eilandje met ruimte er tussen om er te kunnen rondlopen. Groot probleem, als je dus de zaal binnenkomt kan je de schilderijen die er3 meter achter aan de muur hangen niet goed meer zien. Dus sokkels weg en beelden tegen de muur zoals de schilderijen. Uiteindelijk verkregen dat ik kleinere stukken op de sokkels kon zetten. Plots stelt er eentje vast dat de beelden niet dezelfde kleur van hout hebben. Niet schoon dus vonden ze en het beeld met de afwijkende kleur mag dus niet geplaatst worden. Dus in het vervolg niet hoog, alles tegen de muur op een tafel en als het mogelijk is uit hetzelfde houten dezelfde kleur............................ :grrr: :grrr: :grrr: Zou er nog een volgende keer kopen? :denken:

Ik was er vertrokken, 100% zeker.

Koter

Citaat van: Flurk op 24 maart 2017, 12:31:13
Vandaag in de tuin werken, dat gaat nog wel enkele dagen het geval zijn. Gisterenavond geprobeerd om mijn deel van de groepstentoonstelling op te stelen. Man man man ellende ellende. Blijkbaar is het de eerste keer dat die schilders een beeldhouwer in de groep hebben. Beelden kleiner dan 1 meter worden op sokkels van 120 cm. hoog gepresenteerd. Liefst op een eilandje met ruimte er tussen om er te kunnen rondlopen. Groot probleem, als je dus de zaal binnenkomt kan je de schilderijen die er3 meter achter aan de muur hangen niet goed meer zien. Dus sokkels weg en beelden tegen de muur zoals de schilderijen. Uiteindelijk verkregen dat ik kleinere stukken op de sokkels kon zetten. Plots stelt er eentje vast dat de beelden niet dezelfde kleur van hout hebben. Niet schoon dus vonden ze en het beeld met de afwijkende kleur mag dus niet geplaatst worden. Dus in het vervolg niet hoog, alles tegen de muur op een tafel en als het mogelijk is uit hetzelfde houten dezelfde kleur............................ :grrr: :grrr: :grrr: Zou er nog een volgende keer kopen? :denken:

Zijn dat kunstenaars of kleuterjuffrouwen? :Doh3:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

We hebben dat gisteren eens goed doorgenomen en de violen gelijk gestemd. Ze hebben begrepen dat hout en houten beelden niets met bijeenpassende kleuren te maken maar alles met vorm. Ik heb gewoon gezegd dat; als ze daar niet konden aan wennen dat het de eerste en de laatste keer was. Nu zijn de plooien gladgestreken.  :a_thumbsup_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op 25 maart 2017, 13:38:44
We hebben dat gisteren eens goed doorgenomen en de violen gelijk gestemd. Ze hebben begrepen dat hout en houten beelden niets met bijeenpassende kleuren te maken maar alles met vorm. Ik heb gewoon gezegd dat; als ze daar niet konden aan wennen dat het de eerste en de laatste keer was. Nu zijn de plooien gladgestreken.  :a_thumbsup_20:

En ik was namiddag daar geweest en ze bevestigde dat je zondag daar zou zijn maar vandaag niet, ik had haar gezegd dat ik je werken kwam bewonderen omdat je een uniek kunstenaar bent.