Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

stevens-willy

Mariette is alleen wandelen in Heers, het weer is te onzeker en ben dan maar thuis gebleven.
Ga eens kijken waarom mijn vorige laptop (Samsng R610) geen geen update van Windows doet, hij heeft het altijd gedaan en sinds januari niet meer gedaan, of zou Windows 7 niet meer ondersteunt worden, dat moet ik nu uit zoeken.
Of heeft iemand hier een idee  ???

Willy

stevens-willy

Mijn probleem is op gelost.

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op 27 februari 2017, 15:59:11
Mariette is alleen wandelen in Heers, het weer is te onzeker en ben dan maar thuis gebleven.
Ga eens kijken waarom mijn vorige laptop (Samsng R610) geen geen update van Windows doet, hij heeft het altijd gedaan en sinds januari niet meer gedaan, of zou Windows 7 niet meer ondersteunt worden, dat moet ik nu uit zoeken.
Of heeft iemand hier een idee  ???

Willy

W 7 zal worden geupdated tot 2020
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac


stevens-willy

Dadelijk eens rond Veulen, route van 10 februari om 12:04:04, deze tour doen we geregeld.

Mariette & Willy

Mathieu

1 maart 2017, 18:51:42 #2825 Laatste wijziging: 1 maart 2017, 18:59:10 door Mathieu
Ik ben vandaag al driemaal gaan fietsen en was sneller terug thuis dan dat ik vertrokken was, regen, regen en nog eens regen. Ben nog niet van plan om me doornat te laten worden. Dat kan later op het jaar als de temperatuur beter is misschien wel, maar nu is dat nog te koud. Hier is het op dit eigenste moment amper 6 gr.
Ben dan maar met madame gaan winkelen in Tudderen ( Duitsland) Weet het al lang en toch verbaast het mij steeds dat alles daar zoveel goedkoper is als hier in dezelfde winkels. Zijn nu vandaag alleen in de Liddl en Rewe geweest ( liggen daar bijna naast mekaar op hetzelfde groot plein, met superveel parkeerplaats.) Van alles wat we mee gebracht hebben is alles BTW 7 %. Vergelijk met hier loopt dat toch al snel op en weten dat het van hier amper 14 km is. En daar in de Lidl zijn er veel meer zaken te krijgen dat hier in eigen land, en het is toch ook een Duitse winkel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Dat staat in mijn agenda, even in Tudderen gaan winkelen en dan doorrijden naar Het groot Hertogdom en terug langst Hoei tienen diest.

Flurk

Deze namiddag een toer rond de plage gestapt en uit de wind was het redelijk maar eens naast het open water was het ijzig koud, zeker met de wind recht op de neus.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Ik had gisteren gezien dat er in mijn voortuintje al onkruid de kop opsteekt. Dus vandaag met goede moed en een hakje naar voren. 10 minuten later terug binnen,................. veel te koud ............ :smil414ae0fb30e96:

barabas

In onze tuin zit de gazon vol mos, ik zou moeten verticuteren.

Mijn tuiniers, een tiental duiven, zijn alvast begonnen.

Flurk

Citaat van: barabas op  4 maart 2017, 12:15:07
In onze tuin zit de gazon vol mos, ik zou moeten verticuteren.

Mijn tuiniers, een tiental duiven, zijn alvast begonnen.
Die zijn nestmateriaal aan het vergaren.

Flurk

Wandelingetje in de natuur langs de Barebeek en de Zenne gedaan.



[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Hier heb ik al een abonement op netels. Die krijg ik hier niet weg. En zowel voor als achter het huis zal er geverticulteerd moeten worden, maar daar is het nog te vroeg voor. Heb hier wel een product staan om te spuiten tegen het onkruid maar dat mag eerst gebruikt worden na Maart ' waarom weet ik ook niet)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Ik wou gisteren hakselen .... na drie takken hakselaar kapot ::)

Flurk

Citaat van: barabas op  5 maart 2017, 12:03:22
Ik wou gisteren hakselen .... na drie takken hakselaar kapot ::)
Was dat toeval .................of heb je een handje geholpen? :denken: