Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: jerryke op 21 februari 2017, 23:00:07
Citaat van: Flurk op 21 februari 2017, 18:12:44
Ik moest van iemand aan iedereen de groeten doen omdat hij zelf niet op de Frutters kon; Ik denk dat het van Proske komt. Hierbij............... :hi_smiley: :hi_smiley:
wat scheelt er dan ?
Ik vermoed technische problemen.  :smil414ae0fb30e96:

stevens-willy

22 februari 2017, 13:25:07 #2806 Laatste wijziging: 22 februari 2017, 13:32:20 door stevens-willy
Als het weer het toe laat na het eten gaan we met de fiets door de velden (de wegen zijn allen verhaard).
Mariette en ik vertrekken hier in Veulen gaan zo naar Mettekoven waar we de Romeinse weg nemen naar Voort, Borgloon, Groot-Loon, Bommershoven, Heks, Gutschoven en zo terug op Veulen, 80% van de wegen zijn veld wegen en de afstand is 18034,08m.
Dit is de weg die we nemen op kaart.
Nb: Deze Romeinse weg loop van Tienen tot Tongeren steeds door de velden en zijn verhard.



Mariette & Willy

Mathieu

22 februari 2017, 14:10:53 #2807 Laatste wijziging: 22 februari 2017, 14:13:00 door Mathieu
Willy dat is zo iets als hier wegen waar enkel dienstwagens en fietsers door mogen. Lopen door de velden en het is er dus heel kalm. Totale afstand 12.525 m. Gisteren nog gedaan samen met mijn madame en dan wel voort duwen met eigen krachten zonder hulp.

Bedoeldat uiteraard de afstand die wij nemen, je kan nog een heel stuk verder via verharde veldwegen, richting kanaal Neeroeteren en dan langs het eilandje  tot in Bocholt en dan rij je km's langs het kanaal. En dan kan je nog NL binnen , maar die weg ken ik niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac


stevens-willy

Ik zet er een kaart bij, zo hebben de lezers die deze topic bezoeken de mogelijkheid ze af te printen en wanneer ze eens in Z-Limburg komen van een van deze tochten te genieten.
Je kan er echt van genieten je kom zelden op openbare wegen, en wanneer je dan eens op een heuvel ben en je kijk naar het Noorden dan zie u tot Zwartberg, kijk je naar het Oosten zie je Luik en naar het zuiden De citadel van Huy en als laatste naar het Westen dan kan je Tienen zien ik vertel er wel bij dat het een heldere dag moet zijn.
Het is een van de mooiste streken van Belgiƫ en zekers niet te vergeten de streek gerechten zijn hier lekker.
Zo dat was dan mijn intermezzo en ik sluit af met, de Z-Limburgers heten je welkom.

Willy  

Mathieu

Inderdaad een zeer mooie streek Willy, met mooie wegen maar wel niet erg vlak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

Het Operhoofd Zit de valiezen aan het klaar maken, we gaan op wekend.  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :Beer-Chug: :Beer-Chug: :Beer-Chug: :a_thumbsup_20:

stevens-willy


Micmac


stevens-willy


Flurk


stevens-willy

Citaat van: Flurk op 25 februari 2017, 12:24:21
Citaat van: stevens-willy op 24 februari 2017, 21:11:25
Nee in Limburg.

Willy
Woont gij niet in Limburg Willy????? :denken:

Flurk, ik ben van Veulen een deelgemeente van Heers.
Momenteel zitten we tot zondag in Heers bij de dochter, haar man Jos is naar Frankrijk naar een sportmanifestatie kijken van kleiduif schieten en die kom zondag avond thuis.
Zodoende zijn we eens bij de dochter die woont in het ouderlijk huis van Mariette, We hebben in de kamer geslapen waar we over 52 jaar voor eerst in sliepen.
Dadelijk gaan we naar Sint-Truiden naar de winkels kijken en een koffie drinken.
Dat zal het zijn voor vandaag.

Mariette & Willy

stevens-willy

Deze tocht wordt het vandaag.



Mariette, Nelly & Willy

Flurk

Hier is het momenteel aan het regenen dus voorlopig de atelier in en een stuk afwerken dat ik bezig ben.Deze namiddag misschien beter en da, naar De Plage met het hondje.