Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Micmac op 15 februari 2017, 16:10:09
Citaat van: jerryke op 15 februari 2017, 15:21:38
seffens eventjes 2 grenzen overschrijden om winkelen te gaan  ;D  https://www.real.de/markt/aachen/

Grensoverschrijdend winkelen zal ik vrijdag ook moeten doen maar dan naar het groot Hertogdom.

Aken is maar 30 km van hier, terwijl Luxemburg er bijna 100 zijn....dus weet ik wel waar ik ga en zeker voor de drank

Micmac

Maar Elexir d'Anvers en Jagermeister hebben ze er niet, en ik rij graag en kilometers spelen geen rol.

stevens-willy

Deze wandeling zit er op, gezellig in het veld bij een temperatuur van 14°.





Willy

stevens-willy

Het zonnetje schijn goed lekker wandelweer, Mariette en ik gaan even het veld in.
Het is hier maar rond Veulen, we vertrekken west Waarts zo naar Gutschoven en terug lang het noorden naar Veulen.
Dit is de weg die genomen wordt.




Willy

stevens-willy

Deze namiddag Koffietje drinken in Mettekoven, we stappen er heen door het veld en komen  langs de noorden kant terug.





Mariette & Willy

Flurk

Deze namiddag een flinke wandeling in het Bloso domein doen en in Het Bootshuis tegengewicht geven aan de waterdrinkers met een goede Westmalle . :biggrinumbrella1:

jerryke

seffens gaan eten om de voetbalkas wat te spijzen

stevens-willy

Om 14 uur bij de gemeente wandelen, na de wandeling Koffie en tart, tenminste als het niet regent wand daar ziet het naar uit. :koffiekoek: :9_2: :9_2: :9_2:

Willy

Flurk

Gestopt in mijn atelierke. De woef staat hier te springen om te gaan wandelen, dus...........wegwezen......... :bye_smiley:

jerryke

vandaag niet meer, maar wel morgenvroeg speculaas bakken  ;D

jerryke

Citaat van: jerryke op 20 februari 2017, 23:41:17
vandaag niet meer, maar wel morgenvroeg speculaas bakken  ;D

die is ondertussen gebakken en geproefd   .....   :Tasty:

Flurk

Ik moest van iemand aan iedereen de groeten doen omdat hij zelf niet op de Frutters kon; Ik denk dat het van Proske komt. Hierbij............... :hi_smiley: :hi_smiley:

Micmac

21 februari 2017, 22:02:07 #2802 Laatste wijziging: 21 februari 2017, 22:04:21 door Micmac
Citaat van: jerryke op 21 februari 2017, 15:16:52
Citaat van: jerryke op 20 februari 2017, 23:41:17
vandaag niet meer, maar wel morgenvroeg speculaas bakken  ;D

die is ondertussen gebakken en geproefd   .....   :Tasty:

Haal dat in Zonhoven bij Bakkerij Narda, een topper in speculaas en suikerwafels al meer dan 80 jaar, zij zijn de enige die de echte Hasseltse speculoos maken maar velen doen dat na doch het verschil proef je.

In 1999 neemt Patrick Limauge de koekjesfabriek Narda over .

jerryke

Citaat van: Flurk op 21 februari 2017, 18:12:44
Ik moest van iemand aan iedereen de groeten doen omdat hij zelf niet op de Frutters kon; Ik denk dat het van Proske komt. Hierbij............... :hi_smiley: :hi_smiley:
wat scheelt er dan ?

Mathieu

Vandaag een fietstocht gedaan samen met mijn madame. het waaide wel en de wind voelde koud aan maar toch was het zalig rijden.  Willen morgen terug gaan, maar het weer voorspelt niets goed. Dus is het afwachten geblazen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.