Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

In het najaar met het gras afdoen een steen geraakt mes geplooid, ga het nu recht maken en terug scherp zetten.

Willy :4_1_201:

stevens-willy

Grasmachine werk terug, heb het mes terug recht gekregen en geslepen.
Ben wel meer dan een uur er aan bezig geweest voor schroef los te krijgen, met een gewoon ring sleutel en de hamer niet los te krijgen.
Dan heb ik maar een slaghamer genomen toen was het na wat suggelen toch los, t'is terug klaar voor enkele jaren.
Had geluk dat mijn slaghamer hier was voor het zelfde geld was hij in Diepenbeek bij de zoon, de helft van mijn gereedschap heeft hij mee, moet geregeld naar hem bellen bren dit of dat eens terug.

Willy 

stevens-willy

Dadelijk een wandeling doen in Mechelen-Bovelingen 4853 meter




Willy

Micmac

Citaat van: stevens-willy op  1 februari 2017, 17:05:02
Grasmachine werk terug, heb het mes terug recht gekregen en geslepen.
Ben wel meer dan een uur er aan bezig geweest voor schroef los te krijgen, met een gewoon ring sleutel en de hamer niet los te krijgen.
Dan heb ik maar een slaghamer genomen toen was het na wat suggelen toch los, t'is terug klaar voor enkele jaren.
Had geluk dat mijn slaghamer hier was voor het zelfde geld was hij in Diepenbeek bij de zoon, de helft van mijn gereedschap heeft hij mee, moet geregeld naar hem bellen bren dit of dat eens terug.

Willy 

Dat zijn kinderen hé, je moet het zelf gaan terughalen of het blijft daar.

stevens-willy

Als het nieuws op de TV gedaan is even rond Veulen stappen het zijn 1858,74 meter.





Willy

stevens-willy

10 februari 2017, 14:25:28 #2780 Laatste wijziging: 10 februari 2017, 14:27:27 door stevens-willy
Zondag den 12 02 2017
Wandelen in streek Tongeren
Snelheid gem. = 4 Km. / H. ( 66,67 meter per min. )


Overzicht Wandelingen 10660 meter / 4 Km./H. (66,67 meter per min.) = 2,40 H/min.

0   Tongeren – Blaar – Mal – Tongeren    0,00 H/min.
1   10660 Km. -    2,40 uur







Willy

Flurk

Dat gaat werken in het atelierke worden. Het sneeuwt regen en het is berekoud, dus binnenblijven.

stevens-willy

Ga nu nog gauw enkele wandel roettes klaar maken op kaart.
De oorlogs- film dat er momenteel op TV is interesseert me niet.

Willy

stevens-willy

Deze namiddag bij de gemeente wandelen, daarna koffie met taart.

Willy

Flurk

Atelierke..........wandeling ..........atelierke............wandeling.................nu avondeten en voor de rest  platte rust...........

stevens-willy

Na het nieuws van 13 uur gaan we deze wandeling maken.





Willy

stevens-willy

Woensdag 15 februari dansen bij de gemeente :Koffie2520drinken:
Mijn beentjes strekken, we zijn nog met een groep van 9 personen, voorrige maand waren we nog met 13 er zijn er 4 weggevallen.
De ouderdom speel er bij mee, niet tegenstaande in een groep van Borgloon is er een vent van 94 jaar en die moet ge zien rond gaan, ik ben er 72 en een wals die gaat niet vlot meer.
Het is er gezellig, voor €1.50 voor een consumptie, ge drink wat je wil wijn, koffie, bier alles er is ook koffie met taart ook €1.50 voor bijde.
t'Is nu 12.03 ga nu eten en dan me klaar maken om 13 uur komen ze ons halen :bye_smiley:

Willy

 

jerryke

seffens eventjes 2 grenzen overschrijden om winkelen te gaan  ;D  https://www.real.de/markt/aachen/

Koter

Citaat van: jerryke op 15 februari 2017, 15:21:38
seffens eventjes 2 grenzen overschrijden om winkelen te gaan  ;D  https://www.real.de/markt/aachen/

Jerryke de globetrotter.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: jerryke op 15 februari 2017, 15:21:38
seffens eventjes 2 grenzen overschrijden om winkelen te gaan  ;D  https://www.real.de/markt/aachen/

Grensoverschrijdend winkelen zal ik vrijdag ook moeten doen maar dan naar het groot Hertogdom.