Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Stuk hout vastgekregen. Het was niet te klieven. Een knol weren en knoesten van een Palmsoort.
Eens zien wat we er kunnen van maken.


[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Nu niets meer want ik ben deze morgen op een ijsplek gevallen en heb enkele gekneusde ribben. Dus vermoedelijk doe ik morgen ook nog niets.  :triest:

Flurk

RX laten nemen met als verdict één rib gebroken, en enkele alleen gekneusd; Dus ik zal enkele dagen braaf moeten zijn. :triest: :triest: :triest:

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 januari 2017, 19:37:33
RX laten nemen met als verdict één rib gebroken, en enkele alleen gekneusd; Dus ik zal enkele dagen braaf moeten zijn. :triest: :triest: :triest:

Dat moet zeer doen, laat Koeketien er maar een kusje op geven dan geneest het mogelijk sneller  :grapje:

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 januari 2017, 19:37:33
RX laten nemen met als verdict één rib gebroken, en enkele alleen gekneusd; Dus ik zal enkele dagen braaf moeten zijn. :triest: :triest: :triest:

oei dat is minder, laat je maar goed verzorgen  :Big-Kiss:

Koter

Citaat van: Flurk op  5 januari 2017, 19:37:33
RX laten nemen met als verdict één rib gebroken, en enkele alleen gekneusd; Dus ik zal enkele dagen braaf moeten zijn. :triest: :triest: :triest:

Van een gebroken rib heb je meestal minder last dan van een gekneusde. Toch vlug beterschap Flurk.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley: Deze namiddag (14uur) gaan we wandelen in Heers, Na de wandeling koffie met taart voor  €1.25 per persoon.
De afstand is +/- 5 Km, deze wandelingen zijn voor ieder 50 + en inwoner van groot Heers is.

Willy

Flurk

Geprobeerd om te gaan wandelen met het hondje. Ben tot aan de straathoek geraakt en dan maar wijselijk teruggekomen nadat ik over een hogere steen struikelde. Morgen nog eens proberen.

Micmac

Citaat van: Flurk op  9 januari 2017, 13:01:00
Geprobeerd om te gaan wandelen met het hondje. Ben tot aan de straathoek geraakt en dan maar wijselijk teruggekomen nadat ik over een hogere steen struikelde. Morgen nog eens proberen.

Rusten is niet wandelen en bij het wandelen de voetjes omhoog heffen is wandelen, anders is het slenteren.

Mathieu

Vandaag tweemaal gaan wandelen maar het was bitter koud. En dan vanmiddag de kleindochter van haar werk afgehaald, had geen transport huiswaarts. verdomme toen ik zo oud was, zat ik alleen in Bxl en moest ik mijn plan ook trekken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op  9 januari 2017, 15:13:52
Citaat van: Flurk op  9 januari 2017, 13:01:00
Geprobeerd om te gaan wandelen met het hondje. Ben tot aan de straathoek geraakt en dan maar wijselijk teruggekomen nadat ik over een hogere steen struikelde. Morgen nog eens proberen.

Rusten is niet wandelen en bij het wandelen de voetjes omhoog heffen is wandelen, anders is het slenteren.

Slenteren is aan mij ook niet besteed, krijg ik veel te snel pijn van in de onderrug. het doorstappen is ook niet meer wat het vroeger was, daar komt blijkbaar ook sleet op. Maar mooi doorstappen is een zaligheid.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 januari 2017, 23:36:15
Vandaag tweemaal gaan wandelen maar het was bitter koud. En dan vanmiddag de kleindochter van haar werk afgehaald, had geen transport huiswaarts. verdomme toen ik zo oud was, zat ik alleen in Bxl en moest ik mijn plan ook trekken.

De kinderen worden verwent soms zelfs te veel, hier is dat ook zo.

stevens-willy

Heb het fiets pad al sneeuw vrij gemaakt.

Willy

Micmac

Citaat van: stevens-willy op 13 januari 2017, 15:07:37
Heb het fiets pad al sneeuw vrij gemaakt.

Willy

Hier had ik voor gestrooid maar er lag geen sneeuw, deze smolt onmiddellijk weg.

Mathieu

Vandaag heel rustig thuis blijven en genieten achter het raam van de lekkere warmte (tochal) van de zon.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.