Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Seffens na het na-verjaardagsfeest en dat zal duren tot het donker is. Zal wel nuchter blijven ( zoals altijd) en de anderen veilig thuis trachten te brengen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

courgettensoep gemaakt en administratie afgewerkt

jerryke

Citaat van: xofie op  5 oktober 2009, 16:15:04
courgettensoep gemaakt en administratie afgewerkt

lekker....hier is het wortel/groentesoep geworden.....de was onder de voeten uit maar nog niet gestreken....straks de was van de kleindochter doen, ze potdorie ziekjes en mag geen medicatie nemen omdat ze zwanger is

xofie

Citaat van: jerryke op  5 oktober 2009, 16:27:10
Citaat van: xofie op  5 oktober 2009, 16:15:04
courgettensoep gemaakt en administratie afgewerkt

lekker....hier is het wortel/groentesoep geworden.....de was onder de voeten uit maar nog niet gestreken....straks de was van de kleindochter doen, ze potdorie ziekjes en mag geen medicatie nemen omdat ze zwanger is

dat is balen,  mijn man is gisteren ook al bibberend in zijn bed gekropen, maar is evengoed gaan werken vandaag, sterken beer !!!!!!

speed

Nog stukje verven van mijn garage want dat is een 2 maanden plan.

kabar

Citaat van: speed op  5 oktober 2009, 17:50:28
Nog stukje verven van mijn garage want dat is een 2 maanden plan.

Ik was al van de maand maart aan het zeggen dat ik mijn gevel ging schilderen. Het heeft tot in september geduurd vooraleer ik eraan begonnen ben.

Mathieu

Als ik door het raam kijk dan vergaat mijn zin om iets anders te doen dan achter mijn pc ( of is het ervoor) te gaan zitten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

hier hetzelfde, maar heb toch maar besloten om eerst te gaan poetsen vooraleer ik pc'ke aanlegde

jerryke

net een appelcake en een cappucinocake gebakken voor het bezoek seffens....straks als het weer goed blijft misschien nog een terrasje doen

kabar

Ik ga straks ook een terrasje doen: zo loop ik mijn vrouw niet in de weg wanneer ze aan 't inpakken is.  :lachrol:

Mathieu

Wandelen zit erop en voor de rest laat ik alles op mij afkomen. :d_clap_20:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

met de hond naar de dierenarts

xofie

Citaat van: kabar op  7 oktober 2009, 12:54:10
Ik ga straks ook een terrasje doen: zo loop ik mijn vrouw niet in de weg wanneer ze aan 't inpakken is.  :lachrol:

prettige reis !!!!!

kabar

Citaat van: xofie op  7 oktober 2009, 18:21:50
Citaat van: kabar op  7 oktober 2009, 12:54:10
Ik ga straks ook een terrasje doen: zo loop ik mijn vrouw niet in de weg wanneer ze aan 't inpakken is.  :lachrol:

prettige reis !!!!!

merci sjoeke

Flurk

Citaat van: kabar op  7 oktober 2009, 19:31:21
Citaat van: xofie op  7 oktober 2009, 18:21:50
Citaat van: kabar op  7 oktober 2009, 12:54:10
Ik ga straks ook een terrasje doen: zo loop ik mijn vrouw niet in de weg wanneer ze aan 't inpakken is.  :lachrol:

prettige reis !!!!!

merci sjoeke
Kabar, geniet ervan hé. ;)