Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

amaai zoveel taarten jerryke !


vandaag naar de tandarts, winkelen en soep met vlees maken, voor de rest wat op pc'ke leuteren

Mathieu

Voormiddag spinazie gaan plukken bij de oom. Deze zelf gewassen en Mia mag de rest doen. Voor de rest wordt er niet veel uitgericht hier vandaag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Mijn waterbed proberen leeg te maken  :e_cross_20:want morgen brengen ze mij andere slaapkamer,bed met elektrische bediening met drie motoren.

kabar

Heb vandaag mijn wandeling gemaakt. Naar 't kerkhof geweest (zoals elke week) naar het graf van mijn vader. Dan de stad ingetrokken waar ik een collega tegenkwam die ik al een jaar of zes niet meer gezien had. Efkes bijgebabbeld.

xofie

Citaat van: speed op  1 oktober 2009, 09:00:06
Mijn waterbed proberen leeg te maken  :e_cross_20:want morgen brengen ze mij andere slaapkamer,bed met elektrische bediening met drie motoren.

da's veel water !!!!

xofie

heb al gedaan met poetsen en eten voorbereiden,
nu eens kijken wat jullie allemaal al verteld hebben vandaag :bye_smiley:

Flurk

Citaat van: speed op  1 oktober 2009, 09:00:06
Mijn waterbed proberen leeg te maken  :e_cross_20:want morgen brengen ze mij andere slaapkamer,bed met elektrische bediening met drie motoren.
Hebben ze er bijgezegd dat zo een bed automatisch opplooit en de matras laat leeglopen als het zonder stroom valt???????????
Indien niet, ogenblikkelijk een stroogenerator placeren. :oops:

jerryke

Citaat van: speed op  1 oktober 2009, 09:00:06
Mijn waterbed proberen leeg te maken  :e_cross_20:want morgen brengen ze mij andere slaapkamer,bed met elektrische bediening met drie motoren.

was je er niet meer tevreden over ?

xofie

Citaat van: speed op  1 oktober 2009, 09:00:06
Mijn waterbed proberen leeg te maken  :e_cross_20:want morgen brengen ze mij andere slaapkamer,bed met elektrische bediening met drie motoren.

volledig andere slaapkamer of alleen bed ?????
we zijn niet zo curieus zenne, maar we weten het graag :biggrinbounce: :biggrinbounce: :biggrinbounce:

Mathieu

De hele dag rond getoerd. eerst naar de Aldi Duitsland, dan 12 ochideeen naar zijn zus gebarcht in Hasselt, vandaar naar Peer de kleindochter van school gehaald en dan terug naar huis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: jerryke op  1 oktober 2009, 20:49:23
Citaat van: speed op  1 oktober 2009, 09:00:06
Mijn waterbed proberen leeg te maken  :e_cross_20:want morgen brengen ze mij andere slaapkamer,bed met elektrische bediening met drie motoren.

was je er niet meer tevreden over ?
Dat is wel een heel zware vibrator :LOL:

Mathieu

Had vanmiddag een wandling gepland rond de Molenvijver in Genk, met natuurlijk een terrasje binnen in het gebouw. Maar gelijk het weer en hier uit ziet zal dat niks zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Gaan eten bij de meiskes van de voetbal van Veltem. :a_thumbsup_20:

Mathieu

Wandeling is toch door gegaan. de mensen die naar het feest moesten gebracht worden en naar toe gebracht. En hebben we niets meer tot morgennamiddag pmstreeks 1445 uur, want dan moet ik naar Zolder Omloop.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie