Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Ochtendwandeling zit erop. Vanmiddag om 13.00 uur de laatste verjaardagsbon op gaan maken in een restaurant in Maasmechelen. Dateren nog van vorig jaar verjaardag.

En daarna misschien eens aan de Molenvijver gaan wandelen, als de wederhelft dat wil natuurlijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Nog nekeer terug gaan kijken naar de tentoonstelling van Patrick Van Craenebroeck (beeldhouwer)en  Daniël Op de Beeck (schilder) in Hangar 311 aan de Battelsesteenweg 311 te Mechelen.
Buitengewoon prachtig.

Madame F

kon kik nikske meer doen, lotte kik me eens goe verwenne

Mathieu

Ik na het eten ook niets meer gedaan. En wat ik mij afvraag is : hoe madame haar zelve eens goed zal laten verwennen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Koter op 27 september 2009, 12:23:05
Seffens formule I kijken en voor de rest misschien wat in de tuin
scharrelen.[/
[/color]
de kiekens doen dat ook  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Koter

Citaat van: xofie op 28 september 2009, 18:32:35
Citaat van: Koter op 27 september 2009, 12:23:05
Seffens formule I kijken en voor de rest misschien wat in de tuin
scharrelen.[/
[/color]
de kiekens doen dat ook  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Hoe??? Hebt gij dan ook een tuin Xofie???  :wave:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Vandaag volledig ten dienste gestaan van mijn madame ( die willen altijd iets wijzigen). Maar alles is goed verlopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik heb vandaag .... niks gedaan. Zelfs niet gaan wandelen.

Mathieu

Helaba gij daar Kabar, dat was de afspraak niet hé. iedere dag ten minste gaan wandelen was de afspraak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op 28 september 2009, 22:33:20
Helaba gij daar Kabar, dat was de afspraak niet hé. iedere dag ten minste gaan wandelen was de afspraak.

Ik weet het Thieu, maar vandaag heb ik lekker de luierik uitgehangen.

jerryke

wat ik vandaag gedaan heb....vanalles...de was onder de voeten uit gewerkt...visite gehad...middag gemaakt en vanavond:  1 appelcake, 1 dikke appelvlaai, 1 dikke rijstvlaai, 1 pudding met greumelkes en 1 abricozenvlaai gebakken en tussendoor nog een koekjesgateau gemaakt voor morgen

kabar

Laat die abrikozenvlaai maar komen. Heb daarstraks een Saint Honoré opgepeuzeld.

jerryke

kom dan maar langs dan kun je van die andere vlaaien ook proeven  ;D

janmettepet

Citaat van: jerryke op 28 september 2009, 22:42:11
wat ik vandaag gedaan heb....vanalles...de was onder de voeten uit gewerkt...visite gehad...middag gemaakt en vanavond:  1 appelcake, 1 dikke appelvlaai, 1 dikke rijstvlaai, 1 pudding met greumelkes en 1 abricozenvlaai gebakken en tussendoor nog een koekjesgateau gemaakt voor morgen
Dat mag ik allemaal niet eten :Doh3:

jerryke

Citaat van: janmettepet op 29 september 2009, 01:42:45
Citaat van: jerryke op 28 september 2009, 22:42:11
wat ik vandaag gedaan heb....vanalles...de was onder de voeten uit gewerkt...visite gehad...middag gemaakt en vanavond:  1 appelcake, 1 dikke appelvlaai, 1 dikke rijstvlaai, 1 pudding met greumelkes en 1 abricozenvlaai gebakken en tussendoor nog een koekjesgateau gemaakt voor morgen
Dat mag ik allemaal niet eten :Doh3:

maar ik heb ook water als je dat liever hebt  ;)