Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar

Mijn gras is afgereden. Genoeg gedaan voor vandaag.

jerryke

eerst ne hoop gestreken (ook de was van de kleindochter), dan winkelen geweest en was daar de betaalautomaat niet stuk  :Doh3:, dus dan naar de kortste bijgelegen bank gereden om centjes...terug naar de winkel om te betalen....nu 5 minuten rust en dan kan ik aan het avondeten beginnen

Mathieu

Niks uitgericht en vanavond gaan finissen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

naar de kapper geweest, boodschappen gedaan en eten gemaakt, seffens tv kijken, nu eerst hier eens bijlezen

janmettepet


jerryke

seffens nog even van het mooi weer genieten op een terraske, met ne ferme  :-X voor me

Koter

Citaat van: jerryke op 18 september 2009, 14:21:39
seffens nog even van het mooi weer genieten op een terraske, met ne ferme  vent voor me

:LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 18 september 2009, 14:24:01
Citaat van: jerryke op 18 september 2009, 14:21:39
seffens nog even van het mooi weer genieten op een terraske, met ne ferme  vent voor me

:LOL:

dat zal jij dan wel niet zijn zekers  :10_1_20:

jerryke

Citaat van: xofie op 18 september 2009, 22:42:53
Citaat van: Koter op 18 september 2009, 14:24:01
Citaat van: jerryke op 18 september 2009, 14:21:39
seffens nog even van het mooi weer genieten op een terraske, met ne ferme  vent voor me

:LOL:

dat zal jij dan wel niet zijn zekers  :10_1_20:

ja  ;D ....mijne sorry onze vent zat voor me  :LOL: .....vanavond belde de kleindochter me " mam de persoon wat zou komen behangen is plots ziek geworden, kun jij niet verder komen doen"...ben dan maar gaan verder behangen

xofie

Citaat van: jerryke op 18 september 2009, 23:38:04
Citaat van: xofie op 18 september 2009, 22:42:53
Citaat van: Koter op 18 september 2009, 14:24:01
Citaat van: jerryke op 18 september 2009, 14:21:39
seffens nog even van het mooi weer genieten op een terraske, met ne ferme  vent voor me

:LOL:

dat zal jij dan wel niet zijn zekers  :10_1_20:

ja  ;D ....mijne sorry onze vent zat voor me  :LOL: .....vanavond belde de kleindochter me " mam de persoon wat zou komen behangen is plots ziek geworden, kun jij niet verder komen doen"...ben dan maar gaan verder behangen

proficiat zenne schatteke

Mathieu

Citaat van: jerryke op 18 september 2009, 23:38:04
Citaat van: xofie op 18 september 2009, 22:42:53
Citaat van: Koter op 18 september 2009, 14:24:01
Citaat van: jerryke op 18 september 2009, 14:21:39
seffens nog even van het mooi weer genieten op een terraske, met ne ferme  vent voor me

:LOL:

dat zal jij dan wel niet zijn zekers  :10_1_20:

ja  ;D ....mijne sorry onze vent zat voor me  :LOL: .....vanavond belde de kleindochter me " mam de persoon wat zou komen behangen is plots ziek geworden, kun jij niet verder komen doen"...ben dan maar gaan verder behangen


Oei wat klinkt dat allemaal bekend in de oren, en ook een dergelijke reactie komt mij heel bekend voor.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Ik ga nog wat in den hof werken, vijf paapkeschietbanen aanleggen

kabar

Ik ga vandaag een fles opentrekken: mijn dochter is zwanger van haar derde voor maart van volgend jaar. Haar tweede is nog maar van verleden zondag gedoopt (op 17 januari geboren).

Koter

Citaat van: kabar op 19 september 2009, 15:12:31
Ik ga vandaag een fles opentrekken: mijn dochter is zwanger van haar derde voor maart van volgend jaar. Haar tweede is nog maar van verleden zondag gedoopt (op 17 januari geboren).
Proficiat, gij kunt aan een stuk door blijven feesten.  :Champers:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Citaat van: Koter op 19 september 2009, 15:28:54
Citaat van: kabar op 19 september 2009, 15:12:31
Ik ga vandaag een fles opentrekken: mijn dochter is zwanger van haar derde voor maart van volgend jaar. Haar tweede is nog maar van verleden zondag gedoopt (op 17 januari geboren).
Proficiat, gij kunt aan een stuk door blijven feesten.  :Champers:

Ik heb een vermoeden dat die derde nu nog niet gepland was.