Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar

Citaat van: Flurk op  8 september 2009, 20:30:10
Gaan ze ons hier allemaal verlaten voor die Turken ja???? En Kabar is blijkbaar nog niet oud genoeg dat hij wenst van al direkt nog een maand ouder te worden. Onbegrijpelijk. :LOL:

Kabar gaat graag naar de Turken. Die van daarachter zijn heel andere dan die van hier zulle. Zeggen ze zelf. Ze zijn beschaamd voor wat er naar hier gekomen is.

Flurk

Citaat van: kabar op  8 september 2009, 20:38:43
Citaat van: Flurk op  8 september 2009, 20:30:10
Gaan ze ons hier allemaal verlaten voor die Turken ja???? En Kabar is blijkbaar nog niet oud genoeg dat hij wenst van al direkt nog een maand ouder te worden. Onbegrijpelijk. :LOL:

Kabar gaat graag naar de Turken. Die van daarachter zijn heel andere dan die van hier zulle. Zeggen ze zelf. Ze zijn beschaamd voor wat er naar hier gekomen is.
De vriendelijklheid is voor uw geld, niet voor u. Moslims hebben liegen tegen ongelovigen tot een kunst verheven.

xofie

Citaat van: Flurk op  8 september 2009, 21:30:22
Citaat van: kabar op  8 september 2009, 20:38:43
Citaat van: Flurk op  8 september 2009, 20:30:10
Gaan ze ons hier allemaal verlaten voor die Turken ja???? En Kabar is blijkbaar nog niet oud genoeg dat hij wenst van al direkt nog een maand ouder te worden. Onbegrijpelijk. :LOL:

Kabar gaat graag naar de Turken. Die van daarachter zijn heel andere dan die van hier zulle. Zeggen ze zelf. Ze zijn beschaamd voor wat er naar hier gekomen is.
De vriendelijklheid is voor uw geld, niet voor u. Moslims hebben liegen tegen ongelovigen tot een kunst verheven.


maar dat is overal zo hoor flurk !!!!!!!!!!!

Mathieu

Fietstocht zit erop en voor de rest laten we alles op ons afkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

soep met balletjes maken
scampi's maken
afwassen
en stof afnemen

kabar

Heb tot nu geschilderd (om half elf begonnen wegens de zon). De nok van 't dak en de eerste verdieping is gedaan. Overmorgen de rest. Morgen rust ik uit.
Seffes mijn schoonvader nog halen in 't dagcentrum en 't zit er op voor vandaag.

xofie

Citaat van: kabar op  9 september 2009, 16:54:48
Heb tot nu geschilderd (om half elf begonnen wegens de zon). De nok van 't dak en de eerste verdieping is gedaan. Overmorgen de rest. Morgen rust ik uit.
Seffes mijn schoonvader nog halen in 't dagcentrum en 't zit er op voor vandaag.


amaai da's flink gewerkt, en flink ook dat je morgen gaat uitrusten

Mathieu

Niet veel gedaan, maar fitnissen ga ik toch nog een uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

seffens naar kookprograma kijken

jerryke


Mathieu

* ben al gaan wandelen en laat de rest van de dag maar op mij af komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

eens gaan denken aan het eten


waar is dat grappig Jerryke naartoe ?????????????

jerryke

Citaat van: xofie op 11 september 2009, 19:31:49
eens gaan denken aan het eten


waar is dat grappig Jerryke naartoe ?????????????

terug op mijne PC  ;D

[verwijderd door de beheerder]

xofie



ik wil jerryke zien springen en dansen !!!!!!!!!!!

Flurk

Wachten tot het stopt met regenen in NY.