Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kabar

Citaat van: xofie op  7 september 2009, 16:39:44
Citaat van: kabar op  7 september 2009, 14:31:15
Ik heb tot nu aan mijn gevel zitten schilderen. Kan niet meer. Morgen verder doen. Alles ziet zwart voor mijn ogen en ik wordt duizelig (waarschijnlijk een gevolg van mijn infarcten en mijn hartziekte). Durf vandaag niet meer op de ladder kruipen.

Kabar, ik denk dat je beter alle dagen maar twee uurtjes doet, ipv inneens door te schilderen zoals je vroeger deed, want je gezondheid laat dat inderdaad niet meer toe. Dus gebruik morgen een voor één keer je verstand !!!!!

Goede raad Fieke en ik volg hem op. 't Is het niet waard om van mijn ladder te vallen.

xofie

Citaat van: kabar op  7 september 2009, 16:41:24
Citaat van: xofie op  7 september 2009, 16:39:44
Citaat van: kabar op  7 september 2009, 14:31:15
Ik heb tot nu aan mijn gevel zitten schilderen. Kan niet meer. Morgen verder doen. Alles ziet zwart voor mijn ogen en ik wordt duizelig (waarschijnlijk een gevolg van mijn infarcten en mijn hartziekte). Durf vandaag niet meer op de ladder kruipen.

zijt daar maar zeker van, dan moet je niet meer schilderen, en sta je nog verder van hui!s, met alle misserie vandoen.

Kabar, ik denk dat je beter alle dagen maar twee uurtjes doet, ipv inneens door te schilderen zoals je vroeger deed, want je gezondheid laat dat inderdaad niet meer toe. Dus gebruik morgen een voor één keer je verstand !!!!!

Goede raad Fieke en ik volg hem op. 't Is het niet waard om van mijn ladder te vallen.

stevens-willy

 Verleden zaterdag viel mijn schoonzoon zijn vader van de lader met enkele pruimen te plukken.
Hij zal het niet meer doen, hij is zondag morgen om 6 uur overleden, hij was net 86 jaar geworden.

Willy   

kabar

Het is ook de laatste keer dat ik een ladder opkruip. Volgende keer laat ik een schilder komen.

xofie

Citaat van: stevens-willy op  7 september 2009, 17:50:11
Verleden zaterdag viel mijn schoonzoon zijn vader van de lader met enkele pruimen te plukken.
Hij zal het niet meer doen, hij is zondag morgen om 6 uur overleden, hij was net 86 jaar geworden.

Willy   


dat is erg, ik wens jouw familie en schoonfamilie veel sterkte toe


jerryke

Citaat van: stevens-willy op  7 september 2009, 17:50:11
Verleden zaterdag viel mijn schoonzoon zijn vader van de lader met enkele pruimen te plukken.
Hij zal het niet meer doen, hij is zondag morgen om 6 uur overleden, hij was net 86 jaar geworden.

Willy   


innige deelneming Willy en veel sterkte

speed

Stillekes alles klaar liggen om woensdag in de valiezen te stoppen voor onze vakantie die donderdag begint,en verder nog wat prullen in huis en gras aflopen.

kabar

Citaat van: speed op  8 september 2009, 10:32:35
Stillekes alles klaar liggen om woensdag in de valiezen te stoppen voor onze vakantie die donderdag begint,en verder nog wat prullen in huis en gras aflopen.

Ik wou dat ik ook al zo ver stond, maar ik moet nog een maand wachten.

jerryke

Citaat van: speed op  8 september 2009, 10:32:35
Stillekes alles klaar liggen om woensdag in de valiezen te stoppen voor onze vakantie die donderdag begint,en verder nog wat prullen in huis en gras aflopen.

een goede reis en kom behouden terug....en breng een valies mooi weer mee terug

Flurk

Citaat van: stevens-willy op  7 september 2009, 17:50:11
Verleden zaterdag viel mijn schoonzoon zijn vader van de lader met enkele pruimen te plukken.
Hij zal het niet meer doen, hij is zondag morgen om 6 uur overleden, hij was net 86 jaar geworden.

Willy   

Mijn deelneming met de familie hoor Stevens Willy.

stevens-willy

Nogmaals bedank ieder.


Willy   

speed


xofie

de speed een prettige reis wensen

Flurk

Gaan ze ons hier allemaal verlaten voor die Turken ja???? En Kabar is blijkbaar nog niet oud genoeg dat hij wenst van al direkt nog een maand ouder te worden. Onbegrijpelijk. :LOL: