Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

proske


Om 11 u onze stand op de rommelmarkt opgesteld. Om 3 uur weggewaaid en uitgeregend .........om 4 u terug thuis . :pan_kloppen:

Twee spullen verkocht . Kan weeral een nieuwe auto kopen . :4_1_72:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Proske dan zullen we maar niet vragen hoeveel je verkocht hebt daar zeker........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 18:25:05
Proske dan zullen we maar niet vragen hoeveel je verkocht hebt daar zeker........

Citaat van: proske op 11 mei 2014, 18:16:59

Twee spullen verkocht .

aan 1000 euro per stuk  :Tip-Hat:

Mathieu

Verdorie wat is het naar de rommelmarkt gaan met spullen om te verkopen toch een winstgevende zaak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 20:33:57
Verdorie wat is het naar de rommelmarkt gaan met spullen om te verkopen toch een winstgevende zaak.


Ja , ik ben nog in twijfel . Een Range Roover of een BMW x6 .........Voor een x6 , moet ik nog wat bijleggen . Valt te bezien wat er in voorraad is .  :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: proske op 11 mei 2014, 23:11:27
Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 20:33:57
Verdorie wat is het naar de rommelmarkt gaan met spullen om te verkopen toch een winstgevende zaak.


Ja , ik ben nog in twijfel . Een Range Roover of een BMW x6 .........Voor een x6 , moet ik nog wat bijleggen . Valt te bezien wat er in voorraad is .  :denken:

Is een BMW-I8 niet beter, die X6 is bijna uitgerangeerd.

barabas

Citaat van: Micmac op 12 mei 2014, 00:21:07
Citaat van: proske op 11 mei 2014, 23:11:27
Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 20:33:57
Verdorie wat is het naar de rommelmarkt gaan met spullen om te verkopen toch een winstgevende zaak.


Ja , ik ben nog in twijfel . Een Range Roover of een BMW x6 .........Voor een x6 , moet ik nog wat bijleggen . Valt te bezien wat er in voorraad is .  :denken:

Is een BMW-I8 niet beter, die X6 is bijna uitgerangeerd.

BMW pff!

Koop een Audi R8 Proske, dan heb je bovendien een échte auto!

Flurk

Citaat van: barabas op 12 mei 2014, 11:40:24
Citaat van: Micmac op 12 mei 2014, 00:21:07
Citaat van: proske op 11 mei 2014, 23:11:27
Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 20:33:57
Verdorie wat is het naar de rommelmarkt gaan met spullen om te verkopen toch een winstgevende zaak.


Ja , ik ben nog in twijfel . Een Range Roover of een BMW x6 .........Voor een x6 , moet ik nog wat bijleggen . Valt te bezien wat er in voorraad is .  :denken:

Is een BMW-I8 niet beter, die X6 is bijna uitgerangeerd.

BMW pff!

Koop een Audi R8 Proske, dan heb je bovendien een échte auto!
Brol
Met
Wielen

Mathieu

Proske hier je echte wagen.



[bijlage verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

..... misschien verder profieteren van het mooie weer aan de kust. geen regen, wind ( maar die is er altijd).
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Hopelijk was alles naar wens. Dat staat mij nog minstens vier maal te wachten de laatste week van deze maand en de eerste week van volgende maand.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

...... de vraag beantwoordend : zo weinig mogelijk, alles dicht houden en zo weinig mogelijk buiten komen. Veel te warm.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 20 juli 2014, 14:36:15
...... de vraag beantwoordend : zo weinig mogelijk, alles dicht houden en zo weinig mogelijk buiten komen. Veel te warm.
Ik zou zeggen, van die warmte profiteren om eens goed te gaan stappen en een pak calorieën te verbruiken voor je naar al die BBQ's moet. :4_1_72: :4_1_72:

stevens-willy

Door het raam kijken genieten van het witte sneeuwtapijt, van de vogeltje en tortelduifjes die komen eten op het voeder huisje.
Wat kan de natuur toch mooi wezen.

Willy