Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: proske op 25 maart 2014, 15:39:33

Wat ik nu ga doen ? Een uiltje vangen . Het was 5 uur vanmorgen toen ik opstond . Om zeker niet te laat te zijn op de autocontrole !!  :4_1_201:

het is maar een kleintje , maar het is gevangen  ;D 

Mathieu

De hele namiddag geprofiteerd van de warme zon, buiten in de tuin en naar de beestjes gekeken. Maar er vliegen hier ook al van die deugnieten rond met een scherp achterwerk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Vandaag 16.04.2014 ben ik juist op gestaan en ga nu mensen naar Zaventem brengen welke voor drie weken naar Boa Vista gaan op vakantie. En dan wil zeggen op 03.05.2014 ze terug gaan halen. Wel wat vroeger : 21.45 uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Van deze morgen 5 uur weg en nu juist thuis. Klote binnenland.  :deegrol:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Je kan inderdaad veel beter naar het zuiden van Spanje rijden of naar Noorwegen, minder problemen dan hier in het binnenland.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Ook weer om 5 uur vertrokken en nu juist thuis. 3 uur op het bureel in Zeebrugge gestaan om een machine te kunnen lossen en dat 2 keer.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  8 mei 2014, 23:36:26
Ook weer om 5 uur vertrokken en nu juist thuis. 3 uur op het bureel in Zeebrugge gestaan om een machine te kunnen lossen en dat 2 keer.

amai dat zijn ook snelle daar

Koter

Citaat van: jerryke op  8 mei 2014, 23:44:34
Citaat van: Koter op  8 mei 2014, 23:36:26
Ook weer om 5 uur vertrokken en nu juist thuis. 3 uur op het bureel in Zeebrugge gestaan om een machine te kunnen lossen en dat 2 keer.

amai dat zijn ook snelle daar

Het is alleen wringerij van een omhoog gevallen hollander die daar aan een loket zit.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Kun je zo iets niet terug sturen naar de plaats waar hij vandaan komt, die omhoog gevallen oranje kikker. Maar spijtig geraak je het niet kwijt zonder hem te kennen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

..... vandaag ben ik naar Nieuwpoort gereden en morgen ga ik proberen fiets te rijden, maar of dat gaat lukken weet ik niet. Zo waaien dat het hier doet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

straks met de man mee naar de voetbal  ;D...maar of ik veel voetbal ga zien weet ik niet, ik denk dat ik meer van de kantine zie met dat weer  :Beer-Chug:

Mathieu

En Jerryke de weg naar huis toch nog gevonden met dat in de cantine zitten hoop ik?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Geprobeerd om tegen de wind in te fietsen met zulke sterke wind, maar dat viel tegen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 11 mei 2014, 01:12:55
En Jerryke de weg naar huis toch nog gevonden met dat in de cantine zitten hoop ik?

jazeker en zelfs nog eene lekkere hamburger met veel ui gekregen  :Tasty:

Micmac

Eens gaan piepen in Hasselt op de BBQ wedstrijd, en proeven ook natuurlijk. :a_thumbsup_20: